۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۰۷

در جشن نیکوکاری/

مردم خراسان شمالی ۷.۲ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

مردم خراسان شمالی ۷.۲ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: مردم این استان در جشن نیکوکاری امسال بیش از هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

امان الله حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در جشن نیکوکاری امسال در خراسان شمالی مردم خیر و نیکوکار این استان در مجموع بیش از هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی به مستمندان اهدا کردند.

وی با اشاره به این که جشن نیکوکاری امسال همانند سال های گذشته در مدارس، میادین شهری و مصلاهای نمازجمعه شهرستان های هشت گانه استان برگزار شد، افزود: در جشن نیکوکاری امسال در استان هزار و ۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار دایر شده بود.

حسین پور اضافه کرد: البته در برخی از پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی جشن نیکوکاری امسال هنوز موجودی پایگاه و میزان کمک ها اعلام نشده که با در نظر گرفتن این کمک ها، میزان کل مشارکت مردمی افزایش می یابد.

وی با بیان این که اولویت کمک‌های جشن احسان و نیکوکاری امسال در خراسان شمالی کمک‌های نقدی، پوشاک و لوازم معیشتی بود، اظهار داشت: پیش از برگزاری جشن نیکوکاری نیازهای محرومان در استان اولویت سنجی شده بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی یادآور شد: سال گذشته در جشن نیکوکاری این استان هفت میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در استان ۹۱۱ هزار نفری خراسان شمالی ۱۲۰ هزار نفر از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند که از این تعداد ۸۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد بوده و به صورت مستقیم از خدمات این نهاد استفاده می کنند و ۴۰ هزار نفر نیز از اقشار آسیب پذیر بوده و به صورت موردی از کمک های کمیته امداد بهره مند می شوند.

کد خبر 2517927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha