۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۸:۳۱

در خراسان شمالی/

۸۷۰۰ مددجوی کمیته امداد از خدمات مشاوره ای برخوردار شدند

۸۷۰۰ مددجوی کمیته امداد از خدمات مشاوره ای برخوردار شدند

بجنورد- مدیركل كمیته امداد خراسان شمالی از برخورداری هشت هزار و ۷۲۵ مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات مشاوره ای طی سال جاری خبر داد.

امان الله حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: توانمند سازی خانواده های تحت پوشش یكی از رویكردهای مهم نهاد كمیته امداد است كه در راستای تحقق این امر تلاش های موثری انجام شده است.

وی با اشاره به اینكه ارائه خدمات مشاوره ای به مددجویان یكی از راهكارهای برون رفت آنان از مشكلات روحی، روانی و آسیب های اجتماعی است تصریح كرد: رفع مشكلات و دغدغه مددجویان وظیفه اصلی این نهاد حمایتی است.

این مقام مسئول در کمیته امداد خراسان شمالی افزود: برای ارائه خدمات مشاوره ای به این تعداد مددجو در استان ۹۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

حسین پور گفت: همچنین در سال جاری برای نوعروسان تحت حمایت نیز آموزش های تخصصی همراه با كلاس های آموزش مهارت های زندگی، احكام، زندگی داری و ... برگزار شده است.

مدیركل كمیته امداد خراسان شمالی افزود: از مجموع مددجویان بهره مند از خدمات مشاوره ای، چهار هزار و ۲۹۸ نفر به صورت فردی و چهار هزار و ۴۲۳ نفر نیز به صورت گروهی در قالب آموزش نوعروسان، زنان سرپرست خانوار، دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و دختران در آستانه بلوغ از خدمات مشاوره ای این نهاد بهره مند شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، هم اکنون در استان ۹۱۱ هزار نفری خراسان شمالی ۱۲۰ هزار نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند می شوند.

کد خبر 2518305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha