۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۹:۱۵

در آستانه سال نو/

خیران اسفراینی یک منزل مسکونی را به خانواده ای نیازمند اهدا کردند

خیران اسفراینی یک منزل مسکونی را به خانواده ای نیازمند اهدا کردند

اسفراین- مسئول گروه بانوان خیر اسفراین گفت: بانوان خیر این شهرستان یک باب منزل مسکونی تازه احداث شده را به خانواده ای نیازمند اهدا کردند.

ام الفروه ربانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در آستانه سال نو کلید یک باب منزل مسکونی که توسط بانوان خیر شهرستان اسفراین در روستای کوشکی ساخته شده بود به یکی ازخانواده های نیازمنداین روستا اهدا شد.

وی اضافه کرد: بانوان خیر اسفراینی در یک اقدام خداپسندانه یک باب منزل مسکونی با ۱۱۰ متر مربع زیر بنا را احداث کرده و آن را در اختیار یک خانواده  نیازمند در روستای کوشکی از توابع بخش مرکزی اسفراین قرار دادند.

ربانی با بیان این که زمین محل ساخت این منزل  از سوی یکی از خیران اسفراین اهدا شده بود، گفت: بانوان خیر شهرستان اسفراین منزل مسکونی مزبور را در زمینی به مساحت ۱۵۵ متر مربع ساخته اند.

وی اظهار داشت: برای ساخت آن مبلغ ۳۶۰ میلیون ریال از محل کمک های بانوان خیر هزینه شده و پس از تکمیل ساخت کلید این منزل در اختیار یکی از خانواده های نیازمند روستای کوشکی اسفراین که سرپرست خانواده آنها فوت کرده و تحت حمایت هیچ سازمانی نیز نبودند قرار گرفت.

 ربانی ضمن قدردانی از این اقدام خداپسندانه بانوان خیر این شهرستان گفت: ساخت مسکن توسط خیرین برای نیازمندان کاری ماندگار است و به عنوان باقیات الصالحات زمینه تقویت بنیان خانواده را نیز فراهم می کند.

وی اضافه کرد: در شهرستان اسفراین خانواده های نیازمند و آبرومندی هستند که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبوده و مشکلات زیادی در زمینه مسکن دارند.

ربانی با اشاره به این که مسکن نیاز اولیه و اساسی این گونه خانواده ها است، افزود: امید می رود خیران که همیشه در کارهای خیر پیشگام بوده اند بتوانند بخشی از نیاز این خانواده ها را برطرف کنند.

مسول گروه بانوان خیر اسفراین گفت: این بانوان در بخش های مختلف تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، تحصیل دانش آموزان بی بضاعت، درمان خانوادهای نیازمند و ... در سطح شهرستان فعالیت می کنند.

کد خبر 2519102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha