۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۸:۵۹

محبی در گفتگو با مهر:

تمرکزم روی مدال طلای مسابقات جهانی کشتی است

تمرکزم روی مدال طلای مسابقات جهانی کشتی است

کرمانشاه- کشتی گیر آزاد کار کرمانشاهی عضو تیم ملی، گفت: مسابقات جام بین‌ المللی دانکلوف بلغارستان فرصتی حساس برای قدرت نمایی ایران است و من از همه توانم برای کسب مدال طلای این مسابقات بهره می‌گیرم.

یدالله محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌ های جهانی جام دانکلوف از چهارم اردیبهشت ماه سال ۹۴ با شرکت ۲۰ تیم صاحب کشتی جهان در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود و بر اساس آخرین پیش‌ بینی‌ ها آزادکاران روسی، آمریکایی و بلغاری سرسخت‌ترین رقبای ایران خواهند بود.

عضو تیم ملی کشتی آزاد با اعلام آمادگی کاملش برای درخشش در مسابقات جام دانکلوف افزود: هم اکنون تمرینات منظم و فشرده را با مربیگری برادران محبی دنبال می‌ کنم و تا زمان شرکت در اردوهای تدارکاتی به تمرین در کرمانشاه ادامه می‌ دهم.

محبی زمان آغاز اردوهای تمرینی تیم ملی را چهارم تا هفدهم فروردین ماه سال آینده بیان کرد و گفت: این اردوها زیر نظر کادر فنی در محل فدراسیون به مدت ۱۳ روز برگزار می‌ شود.

وی با اشاره به حسایت مسابقات بین المللی بلغارستان برای ایران گفت: جام دانکلوف از معتبرترین مسابقات جهان است و کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ ها مسیر زندگیم را دگرگون می‌ کند.

محبی میزبانی مسابقات جام تختی را سرمایه‌ گذاری مهم و سازنده برای ایران و به ویژه کشتی کرمانشاه دانست و افزود: بعد از برگزاری این مسابقات شاهد هجوم جوانان در باشگاه‌های کشتی بودیم که بیانگر عملکرد موفق براداران محبی در این مسابقات است.

عضو تیم ملی کشتی آزاد حمایت مالی و دلجویی از قهرمانان کشتی را از مسئولان ورزش درخواست و تصریح کرد: اگر ورزشکاران دغدغه مالی نداشته باشند با توان و انگیزه بیشتری در میادین حاضر می‌ شوند و افتخار آفرینی می‌ کنند.

وی یادآور شد: امیدوارم با درخشش در جام دانکلوف گامی در جهت جبران زحمات مربیان بردارم و پس از آن برای مسابقات کشتی پهلوانی در روز عید غدیر آماده شوم.

محبی گفت: بهمن تیموری دیگر کشتی‌گیر وزن ۷۴ کیلوگرم کرمانشاهی عازم مسابقات یاشاردوغو ترکیه است و برای کسب نتیجه مطلوب نیاز به پشتوانه سازی و حمایت مسئولان دارد.

گفتنی است، وی قهرمانی کشتی آزاد کشور در سال ۱۳۹۳، قهرمانی جام ۲۰۱۴بین‌ المللی ایتالیا، مدال برنز کشتی آزاد جام تختی و نیز عنوان پهلوانی شهر را در افتخارات ورزشی خود گنجانده است.

 

کد خبر 2520541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha