۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۷:۲۹

سرهنگ زینلی:

تردد در راههای مواصلاتی استان قزوین روان شد/ هوا بارانی است

تردد در راههای مواصلاتی استان قزوین روان شد/ هوا بارانی است

قزوین- فرمانده پلیس راه استان قزوین گفت: با گذشت دو روز از تعطیلات نوروزی ترافیک راههای استان قزوین بویژه در آزادراه ها نیمه سنگین و روان است.

سرهنگ بهرام زینلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین اما روان در آزاد راه های کرج به قزوین، قزوین به رشت و قزوین به زنجان هستیم که این ترافیک در ساعاتی از شبانه روز سنگین می شود.

وی بیان کرد: از 27 اسفند ماه تمامی بزرگراه های استان قزوین توسط بالگرد ناجا کنترل جاده ای می شود و در صورت بروز هرگونه مشکل، به سرعت نسبت به عادی سازی ترافیک اقدام می شود.

سرهنگ زینلی یادآورشد: از رانندگان انتظار داریم از شتاب در طول سفر خودداری کرده و ضمن رعایت مقررات رانندگی، در صورت خستگی و خواب آلودگی در نخستین توقفگاه کنار جاده ای توقف و استراحت کرده و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

 

پلیس راه - جاده - ترافیک - راهور

وی افزود: رانندگان و مسافران در صورت بروز هرگونه حادثه می توانند مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

بهروزی: هوای استان قزوین تا ظهر فردا بارانی است

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان هم در گفتگوی تلفنی با خبرنگار مهر اظهارداشت: امروز شاهد بارش باران در بیشتر مناطق استان هستیم که در مناطق کوهستانی و سردسیر این بارش به صورت برف پیش بینی می شود.

بهروزی بیان کرد: بارش باران تا ظهر فردا در استان قزوین ادامه دارد و پس از آن با عبور سامانه بارشی شاهد کاهش بارندگی خواهیم بود.

وی در خصوص وضعیت آب و هوای استان هم تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته آوج با چهار دئرجه بالای صفر سردترین و رازمیان با 24 درجه بالای صفر گرمترین شهر استان گزارش شده است.

این کارشناس اظهارداشت: نوسانات درجه حرات شهر قزوین در روز گذشته هشت تا 18 درجه و امروز بین هشت تا 15 درجه در نوسان بوده است.

بارندگی

حبیبی: یک میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان عبور کردند

منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری قزوین پس از بازدید از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بوئین زهرا گفت: در دو روز گذشته بیش از یک میلیون و 400 هزار خودرو از محورهای مواصلاتی استان عبور کردند.

این مسئول گفت: تاکنون 211 هزار و 430 نفر نیز از مراکز تفریحی، گردشگری و اماکن تاریخی استان قزوین بازدید کرده‌اند و 49 هزار و 640 نفر نیز در مراکز اقامتی، هتل‌ها، خانه‌های استیجاری و مکان های اقامتی اسکان یافته‌اند.

حبیبی از مسافران نوروزی و رانندگان نیز خواست ضمن اطلاع از شرایط آب و هوایی و وضعیت راه‌ها ضمن رعایت مسائل ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی ایام خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

ترافیک

این مسئول بیان کرد: با هماهنگی انجام شده و آماده باش دستگاههای خدمات رسان تاکنون خدمات مناسبی به مردم و مسافران ارائه شده و از نخستین ساعات آغاز سفرهای نوروزی مسئولان نیز با حضور در ورودی‌های شهرها ضمن خیر مقدم‌گویی به مسافران نوروزی تلاش کردند تا خاطره خوش را برای مسافران نوروزی رقم بزنند.

معاون عمرانی استاندار قزوین اظهارامیدواری کرد با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان پلیس راهور، راهداران، آورژانس، ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و همچنین اطلاع‌ رسانی رسانه‌ها شاهد کاهش سوانح جاده ای در محورهای استان باشیم.

کد خبر 2522303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha