۲ فروردین ۱۳۹۴، ۲۰:۰۸

برگزاری مراسم ختم مادر رئیس جمهور در سمنان

برگزاری مراسم ختم مادر رئیس جمهور در سمنان

سمنان- مراسم ختم بانو سکینه پیوندی مادر رئیس جمهور در آستانه امامزاده یحیی (ع) سمنان با حضور دکتر روحانی و اعضای کابینه دولت یازدهم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم ختم مادر رئیس جمهور عصر امروز یکشنبه دوم فروردین ماه ۹۴ از ساعت ۱۶ در امامزاده یحیی (ع) به دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان با حضور دکتر روحانی، حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس جمهوری، جمعی از وزرای کابینه دولت، تنی چند از نمایندگان مجلس و خیل عظیم مردم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام صالحی خوانساری ضمن تسلیت ایام فاطمیه و درگذشت مادر رئیس جمهور، حضرت فاطمه (س) را نگین خاندان اهل بیت (ع) دانست و افزود: اهمیت شهادت حضرت فاطمه (س) در رسوا ساختن دشمنان خاندان عصمت و طهارت (ع) بسیار زیاد است.

مراسم ختم والده رییس جمهور

وی با اشاره به اینکه وظیفه و رسالت زنان این مرز و بوم در تربیت اسلامی فرزندان انکار ناپذیر است گفت: این مادران هستند که با پیروی از الگوی مناسب می توانند فرزندانی تربیت کنند که خدمتگزار جامعه اسلامی بوده و قدم های ارزنده ای در اعتلای دین و انقلاب بردارند، همانگونه که بانو سکینه پیوندی این چنین قدم برداشت.

این کارشناس علوم دینی همدلی دولت و ملت را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ضروری خواند و گفت: اگر فرمایشات مقام عظمای ولایت را ملاک شناخت راه و حرکت صحیح قرار دهیم مسلما می توانیم به راحتی و با سلامت از شرایط سخت و بحران ها عبور کنیم.

صالحی خوانساری همچنین در پایان ضایعه درگذشت خواهر رهبر معظم انقلاب را به عموم ملت مسلمان ایران و حضرت آیت الله خامنه ای تسلیت گفت و از خداوند متعال برای هر دو مرحومه طلب مغفرت و آمرزش کرده و از خداوند متعال جایگاه نیکو در جوار قرب خود برای ایشان مسئلت کرد.

کد خبر 2522319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha