۱۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳

با همراهی جمعی از مسئولان استانی/

استاندار خراسان شمالی از مراکز ستاد خدمات سفرهای نوروزی بازدیدکرد

استاندار خراسان شمالی از مراکز ستاد خدمات سفرهای نوروزی بازدیدکرد

بجنورد - استاندار خراسان شمالی در معیت جمعی از مسئولان استانی از راهدارخانه ها و مراکز ستاد خدمات سفرهای نوروزی در استان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علي اکبر پرویزی به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و تنی چند از مسئولان دستگاه های اجرایی استان ضمن بازدید از راهدارخانه ها و مراکز ستاد خدمات سفرهای نوروزی گفت: در نوروز امسال با هماهنگی های خوبی که میان اعضای این ستاد وجود داشت امسال شاهد ارائه خدمات مناسب تری به مسافران هستیم.

وی با اشاره به وجود مناطق فوق العاده و کم نظیر در حوزه گردشگری این استان، توسعه پایدار را نیازمند توجه جدی به بخش گردشگری دانست و گفت:  تقویت بخش گردشگری می تواند سهم بسزایی در درآمد زایی، ایجاد اشتغال و توسعه پایدار این استان داشته باشد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر تقویت فرهنگ عمومی افزود: برقراری رابطه صمیمی مردم به خصوص بازاریان و اصناف با مسافران می تواند چهره ای خوبی از استان را در ذهن آنان ماندگار و زمینه حضور بیشترگردشگران در این استان را تقویت کند.

وی اظهار امیدواری کرد که پس از جمع بندی کامل گزارش ستاد سفرهای نوروزی استان، نقاط قوت و ضعف خدمت رسانی بررسی و برای رفع آن اقدامات لازم به عمل آید.

لازم به ذکر است استاندار خراسان شمالی ضمن بازدید از اکیپ های راهداری، از نمایشگاه صنایع دستی واقع در محل پارک تفریحی گردشگری بابا امان، پایگاه امداد و نجات هلال احمر در بدرانلو  و راهدارخانه امین ا... و محل استقرار پلیس راه نیز بازدید کرد.

کد خبر 2524950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha