۱۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴

استاندار خراسان شمالی در پیامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی/

۱۲ فروردین روز بلوغ فکری و سیاسی و تحقق آرمان های بلند مردمی است

۱۲ فروردین روز بلوغ فکری و سیاسی و تحقق آرمان های بلند مردمی است

بجنورد - استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی، ۱۲ فروردین را روز بلوغ فکری و سیاسی و تحقق آرمان های بلند ملت ایران دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر پرویزی در این پیام آورده است: ملت ایران همراه و همگام با دولت تدبیر و امید و همدل با برنامه‌های دولتمردان نظام جمهوری اسلامی قله‌های توسعه، آبادانی و پیشرفت کشور را سرافرازانه فتح خواهند کرد.

وی افزوده است: 12 فروردین روز بلوغ فکری و سیاسی ملت سرافراز ایران و روز تحقق آرمان های بلند  مردمی بود که در راه انقلاب، سختی های فراوانی را به جان خریدند و با نثار خون هزاران شهید و رهبری حضرت امام خمینی (ره)  در راه استقرار حکومتی اسلامی و متکی بر آرای واقعی مردم گام برداشتند.

استاندار خراسان شمالی در ادامه آورده است: ملت همیشه در صحنه  ایران اسلامی  تا به امروز با عزم و اراده ای استوار در مقابل تمامی توطئه‌های زورگویان جهان ایستاده‌ و به رغم دشمنی‌های استکبار، روز به روز به پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی دست یافته‌اند و اکنون نیز همراه و همگام با دولت تدبیر و امید و همدل با برنامه‌های دولتمردان نظام جمهوری اسلامی قله‌های توسعه، آبادانی و پیشرفت کشور را سرافرازانه فتح خواهند کرد.

پرویزی تأکید کرده است: ضمن ادای احترام به بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب مدظله العالی سالروز تاسیس جمهوری اسلامی  را به همه مردم  ایران  به ویژه مردم متدین و انقلابی استان خراسان شمالی تبریک عرض نموده وامیدوارم در سالی که به نام"دولت وملت، همدلی وهمزبانی" نامگذاری شده، مردم ومسئولان درکنار هم با همدلی وهمزبانی در جهت توسعه استان گام برداریم.

کد خبر 2525012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha