۱۶ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۰۳

مسعودیان راد:

همزبانی و همدلی دولت و ملت راهبرد رهبری در گذر از مشکلات است

همزبانی و همدلی دولت و ملت راهبرد رهبری در گذر از مشکلات است

زاهدان- مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: نامگذاری امسال به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت به خوبی راهبرد رهبری را برای غلبه بر توطئه های داخلی و خارجی نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، محسن مسعودیان راد در جمع امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: سالی که پیش رو داریم مزین شده به نامی که رهبری به عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کردند و طلیعه آن عیدی خوبی بود که خداوند متعال به ملت ایران اهدا کرد و آن حاکی از پیروزی سرافرازانه ملت ایران در مذاکرات هسته ای است.

وی افزود: پیروزی در مذاکرات هسته ای بعد از مدت ها تلاش نصیب همه مردم ایران شد و یک برگ زرینی را در پرونده این امت قرار داد که این خود حاصل خون شهدا بود تا ما بتوانیم این مذاکرات را به شکل عزت مندانه ای دنبال کنیم.

مسعودیان راد گفت: رهبری همواره در مذاکرات حفظ اصول نظام توسط تیم مذاکره کننده را مورد تاکید داده بود و آنان نیز تلاش بسیار زیادی کردند تا جهان حق غنی سازی را به رسمیت بشناسند.

مدیرکل کمیته امداد استان یاد آور شد: بدون شک ایران اسلامی با پایبندی و پافشاری به اصول خود توانسته چنین پیروزی را رقم بزند، پس باید این موفقیت را به بهترین شکل پاسداشت.

مسعودیان راد افزود: امید است این توافق با بر داشتن تحریم های اقتصادی، سیاسی و ... که بدون تردید نتایج ارزنده ای در ابعاد مختلف در پی خواهد داشت مراحل پایانی خود را نیز طی کند.

وی گفت: حل شدن موضوع هسته‌ای و برداشتن تحریم‌ها می‌تواند در توسعه و پیشرفت کشور و حل مسائل و مشکلات جاری نقش اساسی داشته باشد.

وی اضافه کرد: اکنون پس از این پیروزی ارزشمند، برای تحقق شعار سال جدید باید هر دو کفه این شعار یعنی ملت و مردم بیش از پیش برای پیشرفت ایران اسلامی با هم همکاری کنند.

کد خبر 2526581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha