۳۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱

در راستای تقویت دین باوری مددجویان/

طرح فلاح برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی اجرا می شود

طرح فلاح برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی اجرا می شود

بجنورد- مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی از اجرای طرح فلاح برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی در راستای تقویت دین باوری در بین مددجویان خبر داد.

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ‌به منظور تقویت دین‌باوری مددجویان و ارتقای سطح معلومات و معارف دینی آنها طرح فلاح به همت نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان اجرا می شود.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح تقویت عزت‌ نفس مددجویان، تقویت ارتباطات مثبت اجتماعی خانواده‌های زیر پوشش، ایجاد زمینه مثبت در ازدواج فرزندان خانواده و همچنین ایجاد ارتباطات سازنده اجتماعی با همسایگان و اطرافیان است.

به گفته الهی راد در این جلسات شبهات دینی مخاطبان توسط مشاوران مذهبی و مبلغان دینی حوزوی پاسخ داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۴۹۰ خانواده تحت حمایت از آموزش خانواده (طرح فلاح) برخوردار شدند، اظهار کرد: اجرای این طرح و آموزش‌ها باهدف تلاش در راستای اصلاح سبک زندگی و اندیشه در جامعه هدف، تقویت ایمان و اعتقاد به مبانی اسلام و بسط بینش الهی بر اساس آموزه‌های دینی، تحکیم و بالندگی نهاد خانواده و مصونیت‌بخشی در مقابل عوامل بروز آشفتگی و گسستگی، تقویت احساس کرامت اجتماعی و برانگیختن عزت ‌نفس و... صورت می گیرد.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: طی سال گذشته، این طرح در قالب ۴۹ شبکه اجرا شد.

الهی راد افزود: در این زمینه شهرستان بجنورد ۹۰ طرح، در شیروان ۱۲۰ طرح و در اسفراین ۷۰ طرح اجرا شد.

وی با بیان این که هفت روحانی برای اجرای این طرح با کمیته همکاری داشتند، ادامه داد: همچنین در این راستا ۴۰ طرح در فاروج، ۵۰ طرح در مانه و سملقان و ۴۰ طرح هم در راز و جرگلان انجام شد.

کد خبر 2537317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha