۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳

در پی استعفای حسین پور با هدف نامزدی در انتخابات مجلس؛

مدیرکل جدید کمیته امداد خراسان شمالی منصوب شد

مدیرکل جدید کمیته امداد خراسان شمالی منصوب شد

بجنورد- در پی استعفای مدیرکل سابق کمیته امداد خراسان شمالی با هدف نامزدی در انتخابات آتی مجلس، طی حکمی از سوی رئیس کمیته امداد کشور، عباس اهرابی به عنوان مدیرکل جدید این نهاد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امان الله حسین پور، مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی هفته گذشته با نیت نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا داد.

اکنون با صدور حکمی از سوی پرویز فتاح، رییس کمیته امداد کشور، عباس اهرابی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد خراسان شمالی منصوب شده و بر اساس برنامه مراسم معارفه وی طی این هفته با حضور پرویز فتاح برگزار می شود.

اهرابی در حالی به عنوان سومین مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی انتخاب شده که سابقه مدیریت در کمیته امداد چند استان کشور از جمله خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی را در کارنامه خود دارد.

وی پیش از این سمت هایی چون مشاور مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی، مسئول بازرسی و نظارت این نهاد در استان، رئیس کمیته امداد بجنورد و همچنین مدیر کل تعاون خراسان شمالی را داشته است.

از ابتدای تشکیل خراسان شمالی در سال ۸۳ تاکنون تبارک حسنی، امان الله حسین پور و عباس اهرابی مدیران کل کمیته امداد استان بوده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، در استان ۹۱۵ هزار نفری خراسان شمالی ۱۲۰ هزار نفر از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند که از این تعداد ۸۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد بوده و به صورت مستقیم از خدمات این نهاد استفاده می کنند و ۴۰ هزار نفر نیز از اقشار آسیب پذیر بوده و به صورت موردی از کمک های کمیته امداد بهره مند می شوند.

کد خبر 2789128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha