۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۸:۴۷

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

ایتام زیر ۱۸ سال کمیته امداد خراسان شمالی دارای حامی هستند

ایتام زیر ۱۸ سال کمیته امداد خراسان شمالی دارای حامی هستند

بجنورد - مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در حال حاضر تمامی ایتام زیر ۱۸ سال کمیته امداد خراسان شمالی دارای حامی هستند.

عباس اهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هم اکنون ۸۰۰ یتیم بالای ۱۸ سال این نهاد بدون حامی هستند از خیرین و افراد نیکوکار خواست تا در جهت حمایت از این ایتام همت کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۲۶ هزار حامی، حمایت  پنج هزار و ۸۰۰ یتیم این استان را برعهده دارند.

اهرابی همچنین از پوشش بیمه ای یک هزار و ۱۰۰ یتیم تحت حمایت این نهاد از طریق پوشش بیمه ای آتیه خبرداد و گفت: با این اقدام ۱۹ درصد ایتام، تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

وی افزود: این نهاد همچنین تلاش کرده است تا ایتامی که بیش از یک حامی داشته و مجموع پرداخت های حامیان به آن ها بیش ازسقف تعیین شده بوده است را تحت حمایت بیمه ای قرار دهد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه از اعزام ۱۲۰ نفر از مادران ودختران تحت حمایت این نهاد به اردوی شش روزه مازندران خبر داد و گفت: برگزاری این اردوها در راستای غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد روحیه نشاط و خودباوری و تقویت بنیه اعتقادی و اخلاقی در بین خانواده ها انجام می شود.

اهرابی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این اردوها علاوه بر حضور در کارگاههای آموزشی از اماکن سیاحتی و زیارتی نیز بازدید خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هم اکنون بيش از ۱۲۰ هزار نفر از جمعیت ۹۱۷ هزار نفری خراسان شمالی از خدمات کمیته امداد این استان بهره مند می شوند.

کد خبر 2873590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha