۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۴۴

مردم خراسان شمالی ۳۹ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

مردم خراسان شمالی ۳۹ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: سال گذشته مردم این استان در مجموع بیش از ۳۹ میلیارد تومان در قالب های مختلف به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد کمک کردند.

امان الله حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جذب ۳۹ میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان مشارکت های مردمی طی سال گذشته در خراسان شمالی، اظهار کرد: این میزان کمک در قالب های مختلف از سوی اهالی خیر استان برای نیازمندان جمع آوری شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس توافقنامه کميته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در زمينه جذب مشارکت هاي مردمي طي سال گذشته به صورت ۱۰۰ درصدی تحقق یافت.

حسین پور با اشاره به این که توافقنامه کمیته امداد استان برای جمع آوری صدقات در سال گذشته سه میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود، افزود: در سال گذشته مجموع صدقات جمع آوري شده در خراسان شمالی دو میلیارد و ۶۱۹ میلیون تومان بود که حدودا معادل ۸۳ درصد توافق انجام شده را محقق کرد.

به گفته وی همچنین پارسال مبلغ توافق اکرام ایتام استان نیز هفت میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان بود اما کمک های دریافتی در این زمینه هفت میلیارد و ۱۵۲ میلیون تومان بود که ۹۴ درصد توافق محقق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در استان ۹۱۱ هزار نفری خراسان شمالی ۱۲۰ هزار نفر از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند که از این تعداد ۸۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد بوده و به صورت مستقیم از خدمات این نهاد استفاده می کنند و ۴۰ هزار نفر نیز از اقشار آسیب پذیر بوده و به صورت موردی از کمک های کمیته امداد بهره مند می شوند.

کد خبر 2527353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha