۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸

دبير فيلم فجر داور جشنواره «سماء» شد

دبير فيلم فجر داور جشنواره «سماء» شد

اعضای هیات داوری نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سماء» در بخش ملی داستانی و پویانمایی معرفی شدند كه در ميان اعضا نام عليرضا رضاداد دبير جشنواره بين المللى فيلم نيز ديده مى شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رضاداد، ابوالفضل جلیلی و بهرام عظیمی به عنوان داوران بخش ملی داستانی و پویانمایی معرفی شدند و قرار است از میان آثار مورد تایید هیات انتخاب، برترین ها را مورد داوری قرار دهند.

در بخش ملی داستانی ۵۸ فیلم توسط هیات انتخاب به داوران این بخش معرفی شده است. همچنین در حوزه پویانمایی نیز ۲۰ فیلم به مرحله داوری رسید.

تجلی آثار رسول ملاقلی پور در نگاه فرزند

همچنین علی ملاقلی پور فيلمى ٢ دقيقه اى را با استفاده از تصاویر فیلم های پدر خود چون «بلمی به سوی ساحل»، «در شب»، «قارچ سمی» و «میم مثل مادر»  برای گرامیداشت یاد و خاطر رسول ملاقلی پور در جشنواره «سماء» ساخته است.

اين فیلم کوتاه ٢دقیقه ای توسط شهاب بشیری تدوین شده و قرار است در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سماء» رونمایی شود. همچنین قرار است فیلم «قندون جهیزیه» نخستین تجربه کارگردانی علی ملاقلی پور در تاریخ ۲۴ فروردین ماه برای نخستین بار در جشنواره فیلم «سماء» روی پرده رود.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سماء» با موضوع «سبک زندگی ایرانی و اسلامی» از تاریخ ۲۲ تا ۲۷ فروردین ماه به دبیری مجتبی امینی در سینما فلسطین برگزار می شود.

کد خبر 2529068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha