۲۰ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۴۳

فلاحی مطرح کرد:

زنان البرز در عرصه تجارت موفقیت های قابل توجهی دارند

زنان البرز در عرصه تجارت موفقیت های قابل توجهی دارند

کرج - رئیس کانون زنان بازرگان استان البرز گفت: زنان البرزی به خوبی توانسته اند در عرصه رقابت و تجارت ورود پیدا کرده و موفقیت های قابل توجهی به دست آوردند اما ادامه فعالیت این قشر نیازمند حمایت است.

ماهرخ فلاحی با اشاره به فعالیت های زنان کارآفرین البرز به خبرنگار مهر، اظهار داشت: استان البرز زنان توانمند زیادی دارد که باید قدر آنها را بدانیم و از توانمندی و تجربیات آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه خود را عضو کوچکی از جامعه زنان کارآفرین استان می دانم، گفت: زنان البرزی به خوبی توانسته اند در عرصه رقابت و تجارت ورود پیدا کرده و موفقیت های قابل توجهی به دست آوردند اما ادامه فعالیت این قشر نیازمند حمایت است.

این کارآفرین موفق با اشاره به توافق مذاکرات هسته ای اظهار داشت: لغو تحریم ها فرصت های مناسبی را پیش روی زنان کارآفرین ایرانی قرار خواهد داد تا در دیدار با زنان کارآفرین در سراسر جهان و تبادل اطلاعات با یکدیگر از تجربیات طرف مقابل استفاده کنند.

فلاحی که به همراه هیئتی، نماینده زنان کارآفرین ایران در پنجاه و نهمین اجلاس سازمان ملل است، گفت: همه ساله نشستی در محل سازمان ملل متحد در نیویورک با هدف بررسی پیشرفت های امور زنان و راهکارهای مقابله با چالش های این حوزه برگزار می شود، که امیدواریم تجربیات خوبی از این نشست به دست آوریم و همچنین زنان سایر کشورها نیز با فعالیت های زنان کشورمان بیشتر آشنا شوند.

این کارآفرین البرزی حضور زنان در عرصه های مختلف از جمله مباحث اقتصادی و کارآفرینی را ضروری خواند و اظهار داشت: نمونه های فراوانی از ورود موفق بانوان به عرصه کسب و کار و فعالیت اقتصادی در کشورمان وجود دارد که در صورت حمایت و فراهم کردن بسترهای مورد نیاز شاهد حضور موثرتر و در نتیجه اشتغالزایی بانوان خواهیم بود.

کد خبر 2529329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha