۲۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰

پرویزی:

دولت اهتمام ویژه ای برای جبران عقب ماندگی های آموزشی دارد

دولت اهتمام ویژه ای برای جبران عقب ماندگی های آموزشی دارد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: دولت جدید تمام توان و تلاش خود را در راستای جبران عقب ماندگی در بخش های مختلف علی الخصوص در حوزه آموزش به كار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی اكبر پرویزی چهارشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان این مطلب اظهار داشت: نابسامانی های موجود ظرف دوسال رفع نمی شود و تمام تلاش دولت جدید نیز برای جبران این عقب ماندگی ها است.

وی با تاكید براینكه مدیران دستگاه های اجرایی نباید فقط برای تكمیل یك پروژه تمركز داشته باشند تصریح كرد: پروژه های نیمه تمام دیگری نیز در خراسان شمالی وجود دارد كه باید با تخصیص اعتبار به پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیكی بالا آنها را به اتمام رساند.

پرویزی در خصوص ساخت و تكمیل پروژه های مدرسه سازی استان گفت: عقب ماندگی ها از گذشته بیشتر است و رفع مشكل به سرعت ممكن نیست از این جهت باید به مناطقی كه حداقل نیاز به ساخت مدرسه دارند توجه داست.

وی با تاكید بر توجه و اهمیت مدیران ارشد استان به مناطق محروم تصریح كرد: عمده پروژه های استان در حوزه آموزش و پرورش است كه این پروژه ها نیز در مناطق آشخانه، فاروج، شیروان، راز و جرگلان قرار دارند.

پرویزی گفت: با توجه مدیران به مناطق محروم این پروژه ها در سال جدید بهتر انجام خواهد شد و در تکمیل آنها تسریع می شود.

استاندار خراسان شمالی اضافه كرد: طی جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش دستوراتی صادر شد كه به خراسان شمالی به طور ویژه توجه شود و در بودجه ۹۴ نیز ظرفیت هایی برای استان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: باید این ظرفیت ها برای بحث تجهیز، نوسازی، بازسازی، سیستم گرمایشی و ... استفاده شود.

این مسئول اظهار داشت: نیاز اول دانش آموزان استان كلاس درس است كه به كمك اعتبارات ملی باید این نیاز رفع شود.

کد خبر 2529644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha