۲۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۵۵

با امضاء تفاهم نامه ای/

تعاونی های استان سمنان توسعه می یابند

تعاونی های استان سمنان توسعه می یابند

سمنان - تفاهمنامه توسعه تعاونی های استان سمنان بین استاندار سمنان و معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با هدف همگرایی و حمایت مدیران استانی از تعاونی ها به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار سمنان بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه امضاء تفاهمنامه توسعه تعاونی های استان سمنان با معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، ضمن تاکید بر اینکه فضای تعاونی ها برای فراهم کردن کسب و کار در جامعه بسیار مناسب است، افزود: اگر فرصتها در تعاونی ها احیاء شود میتواند بخش عمده ای از مشکلات کسب و کار را مرتفع کند.

وی همچنین بر آسیب شناسی لازم برای رفع مشکلات تعاونی ها تاکید کرد و گفت: بانک توسعه تعاون برای رفع مشکلات تعاونگران در ایجاد نقدینگی می تواند اثر گذار باشد.

مقام عالی دولت در استان سمنان افزود: اتاق تعاون باید سهم خود را در دولت، قوی تر کند تا بتواند نقش اجتماعی خود را در جامعه افزایش دهد.

وکیلی همچنین نقش اتاق تعاون را به عنوان بازو و ارائه دهنده  فکر تخصصی به تعاونیها مهم دانست و افزود: بسیاری از مشکلات تعاونی ها مدیریتی است و اتاق تعاون در این خصوص هم نقش ارزنده ای خواهد داشت.

وی همچنین در خاتمه بر ارائه آموزش های تخصصی و مدیریتی اتاق تعاون به تعاونگران تاکید کرد و گفت: برای گسترش و توسعه کشور راهی جز کارهای تعاونی وجود ندارد لذا باید روحیه کارهای جمعی را در کشور گسترش داد.

کد خبر 2529920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha