۲۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۷:۳۶

زنجانی تاکید کرد؛

زیر ساخت های مسکن مهر اردبیل تکمیل شود

زیر ساخت های مسکن مهر اردبیل تکمیل شود

اردبیل - فرماندار اردبیل بر ضرورت تکمیل زیر ساخت های مسکن مهر در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد زنجانی بعد از ظهر شنبه در نشست مشترک با مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: سهمیه مسکن مهر در شهرستان اردبیل ۳۰ هزار و ۳۰۰ واحد است.

وی افزود: تاکنون از این تعداد  ۲۷ هزار واحد تحویل صاحبان خود شده و برای ۲۱ هزار واحد نیز تقسیط بندی وام انجام شده است.

فرماندار اردبیل با تاکید به ضرورت تحویل مسکن مهر با تکمیل زیر ساخت های آن گفت: دو باب مدرسه با اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد ریال در حال احداث در شهرک های مسکن مهر است.

زنجانی با اشاره به احداث چهار باب مسجد و تحویل یک باب از آن، اضافه کرد: یک مورد کلانتری با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال نیز در دست ساخت است.

رئیس شورای اداری شهرستان خواستار تحویل تمامی این پروژه ها تا خرداد ماه امسال شد و افزود: ۱۰ پروژه مهم مسکن و شهرسازی در شهرستان اردبیل در دست اجرا است.

وی همچنین مرمت و بازسازی ۱۰ دستگاه پل، ۴۰ هزار مترمربع لکه گیری آسفالت، نصب ۵۰۰ عدد گاردیل و  هزار و ۵۰۰ تابلو راهنما، ۱۷ کیلومتر مرمت راه و احداث هفت  کیلومتر جاده و تحویل سه دستگاه ماشین آلات به اداره راه و شهرسازی در سال گذشته را یادآور شد.

ضرورت همکاری دستگاه ها در پیشبرد پروژه ها

در این نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن ارائه گزارش از فعالیتهای این نهاد اجرایی تصریح کرد: در سال گذشته راه و شهرسازی استان اردبیل در بین دستگاههای برتر در سطح کشور شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

علی حیدری از آغاز ۱۰ پروژه مشارکتی در سال جاری در اردبیل خبر داد و افزود: در صورت تأمین اعتبار ۳۰ درصد از هزینه  پروژه ها، راه و شهرسازی نیز۷۰ درصد اعتبارات را از محل اعتبارات ملی تأمین خواهد کرد.

وی خواستار همکاری و پیگیری بیش از پیش فرماندار اردبیل جهت تحقق اهداف و پروژه های راه و شهرسازی شد.

کد خبر 2531002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha