۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۲۷

سی و دومین جشنواره فیلم کوتاه تهران آبان برگزار می شود

سی و دومین جشنواره فیلم کوتاه تهران آبان برگزار می شود

سی و دومین جشنواره بین‌المللی «فیلم کوتاه تهران» آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و دومین دوره جشنواره بین المللی «فیلم کوتاه تهران» آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می شود. تاریخ دقیق برگزاری، فراخوان بخش ملی این جشنواره و جزئیات برگزاری آن طی روزهای آتی از سوی دبیرخانه اعلام می شود.

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران سال گذشته از ۲۲ الی ۲۷ آبان ماه با دبیری حبیب ایل‌بیگی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

همچنین ۳۰۴۰ عنوان فیلم خارجی و ۱۷۸۶ عنوان فیلم ایرانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که در نهایت ۱۸۲ فیلم در بخش مسابقه ملی، ۱۰۴ فیلم در بخش مسابقه بین‌الملل و ۳۷ فیلم در بخش جنبی و خارج از مسابقه در این جشنواره به نمایش در آمدند.

فیلم کوتاه «کودکان ابری» به کارگردانی رضا فهیمی در بخش مسابقه ملی و فیلم‌های کوتاه «انضباط» به کارگردانی کریستوف صابر، از کشور سوئیس و انیمیشن کوتاه «جوجه‌ماشینی» ساخته محبوبه محمد زکی، از ایران جوایز بزرگ این جشنواره را از آن خود کردند.

در بخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران که فراخوان آن از اسفند ماه سال گذشته منتشر شده است تاکنون حدود ۲۰۰۰ فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

مهلت ارسال آثار برای بخش بین‌الملل این جشنواره، مختص فیلم‌های کوتاه خارجی تا ۱۵ خرداد ماه تعیین شده است.

کد خبر 2534643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha