۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۹:۲۸

8 فیلم کمتر دیده شده در جشنواره فیلم كوتاه اکران می‌شوند

8 فیلم کمتر دیده شده در جشنواره فیلم كوتاه اکران می‌شوند

8 فیلم كوتاه از فیلمسازان سینمای ایران كه از تولیدات كانون پرورشی فكری كودكان و نوجوانان هستند در بخش جنبی سی و یكمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران به نمایش در می آید.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره فیلم كوتاه تهران با همكاری كانون پرورشی فكری كودكان و نوجوانان مجموعه ای از آثار كوتاه و كمتر دیده شده فیلمسازان سینمای ایران را كه مخاطبان سینما و به ویژه نسل‌های جدید امكان تماشای آنها را روی پرده سینما نداشته اند، به نمایش می گذارد.

با توجه به اینكه تمامی این آثار به صورت كوتاه تولید شده و جزو اولین ساخته های فیلمسازان اشاره شده هستند و زمان تولید آنها به مراحل اولیه رشد این هنرمندان در سینما بازمی گردد، فرصت های نمایش محدودی در اختیار داشته و كمتر در معرض قضاوت كارشناسان، هنرمندان، اهالی رسانه و مخاطبان قرار گرفته اند.

نمایش این آثار به همراه نشست‌هایی درباره رشد فیلمساز و مولفه‌های فیلم‌ها برگزار خواهد شد.

این فیلم ها در یكی از بخش های جنبی و غیر رقابتی جشنواره به نمایش درمی آیند و قرار است تصاویری از فیلم های «هفت تیرهای چوبی» شاپور قریب و «طبیعت بی جان» سهراب شهید ثالث از فیلمسازان نسل اول سینما و همچنین فیلم‌هایی از نورالدین زرین كلك پدر پویانمایی ایران، فرشید مثقالی تصویرگر كتاب های كودكان و نوجوانان و برنده جایزه هانس كریستیان آندرسن، علی اكبر صادقی نقاش تصویرگر و انیماتور ایران در سینمای پردیس ملت نمایش پیدا می‌کند.

سی و یكمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران از 22 تا 27 مهر ماه سال جاری در پردیس سینمای ملت برگزار می شود.

 

کد خبر 2382916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha