۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵

آیت‌الله صفایی بوشهری:

اقتدارنیروهای مسلح به استکبار اجازه تفکر حمله به ایران را نمی‌دهد

اقتدارنیروهای مسلح به استکبار اجازه تفکر حمله به ایران را نمی‌دهد

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اقتدار نیروهای مسلح ایران به جهان سلطه و استکبار اجازه تفکر حمله به ایران را هم نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین به اقتدار و عزت و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: ارتش دارای توان بالایی در حوزه نرم‌افزاری، خودکفایی، تولید سخت افزار و جنگ افزار است.

وی از ارتش به عنوان مایه اقتدار و عزت‌مندی کشور یاد کرد و افزود: شاهد دستیابی ارتش ایران به توانمندی‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف هستیم و ارتش ایران با برخورداری از تجهیزات پیشرفته نظامی دارای توان بالای قدرت رزم است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای حاکمیت روح ایمان، تقوا، اخلاق و ولایت مداری است، ادامه داد: ارتش ما با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارد.

نیروهای مسلح ایران محبوب‌ترین نیروهای مسلح جهان است

وی با بیان اینکه همه نیروهای مسلح ایران اعم از ارتش و بسیج و سپاه و نیروی انتظامی آماد دفاع از ایران اسلامی هستند، اضافه کرد: نیروهای مسلح ایران در سطح جهان به عنوان محبوب‌ترین نیروهای مسلح هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان داشن: ولایت‌مداری و ایمان و تقوا و اخلاق اسلامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در بین تمامی نیروهای مسلح در جهان متمایز کرده است.

وی به توانمندی بالای ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساخت تجهیزات پیشرفته نظامی و قدرت بالای نرم افزاری اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای هوایی، دریایی، زمینی دارای جایگاه ویژه‌ای است.

لازم به ذکر است که در این آئین نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت روز ارتش از مقابل جایگاه رژه رفتند و سپس برخی از تجهیزات نظامی نیز در قالب رژه به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 2536482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha