۳۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۴۷

کوشش‌تبار:

بهسازی معابر و فضای سبز در اولویت توسعه روستاها است

بهسازی معابر و فضای سبز در اولویت توسعه روستاها است

بوشهر - معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: بهسازی معابر و فضای سبز در اولویت توسعه روستاها است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کوشش تبار پیش از ظهر یکشنبه در نشست با بخشداران و دهیاران شهرستان بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه روستاها برنامه‌ریزی بسیار خوبی صورت گرفته است و در این راستا طرح های خوبی را در دست اجرا داریم.

وی به افزایش چشمگیر اعتبارات شهری و روستایی در سال گذشته اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به توسعه شهرها و روستاها دارد و به همین منظور اعتبارات بسیار خوبی در سال گذشته تخصیص یافت.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به وجود ۳۱ هزار و ۱۹۶ دهیاری در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: دهیاران در اجرای طرح‌های مختلف و توسعه روستاها نقش بسیار مهمی دارند.

دهیاران آخرین حلقه حاکمیتی بین مردم و حکومت هستند

وی به نقش دهیاری‌ها در رسیدگی به مشکلات و رفع نیازهای روستاها اشاره کرد و افزود: دهیاری‌ها در روستاهای بالای ۳۰ خانوار فعال هستند و اجرای امور روستایی بر عهده دهیاری‌ها است و دهیاران مدیریت ارشد روستا هستند.

کوشش‌تبار با بیان اینکه دهیاران آخرین حلقه حاکمیتی بین مردم و حکومت هستند، ادامه داد: اعتبارات خوبی به صورت سالانه به روستاها اختصاص می‌یابد که باید این اعتبارات در همان روستا هزینه شود و کسی حق جابجایی این اعتبارات را ندارد.

وی از تلاش برای افزایش اعتبارات و توسعه امکانات روستاها در سال جاری خبر داد و بیان داشت: بهسازی معابر، فضای سبز، ساماندهی گلزار شهدا، آرامستان‌ها و مکان‌های ورزشی از جمله اولویت‌های سال جاری ما در سطح روستاها است.

 

کد خبر 2537541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha