۳۱ فروردین ۱۳۹۴، ۷:۲۸

با حکم دبیر دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی/

دبیر همایش گفتمان تئاتر دینی و مدیر ستاد خبری جشنواره منصوب شدند

دبیر همایش گفتمان تئاتر دینی و مدیر ستاد خبری جشنواره منصوب شدند

بجنورد - دبیر دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در احکام جداگانه ای نصر الله قادری را به عنوان دبیر همایش گفتمان تئاتر دینی کشور و وحید لک را به عنوان مدیرستاد خبری جشنواره تئاتر رضوی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، درحکم حسین ثابت قدم وحید  خطاب به نصرالله قادری آمده است: با عنایت به برگزاری دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی به میزبانی خراسان شمالی و ضرورت استفاده همه جانبه از پتانسیل ها و قابلیت هایی مختلف فرهنگی و هنری در این مهم، نظر به تعهد، تخصص و سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به عنوان دبیر همایش گفتمان تئاتر دینی کشور از سری برنامه های دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی منصوب می شوید.

در ادامه این حکم، ثابت قدم وحید با تاکید بر استفاده از زیرساخت ها و ظرفیت های موجود اعم از دعوت از پژوهشگران، صاحب نظران، اساتید دانشگاهیان و ... برای قادری آرزوی توفیق کرده است.

همچنین ثابت قدم وحید در حکم دیگری وحید لک را به عنوان مدیرستاد خبری این جشنواره منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با عنایت به برگزاری دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی به میزبانی خراسان شمالی و ضرورت استفاده همه جانبه از پتانسل ها و قابلیت های مختلف فرهنگی وهنری در این مهم، نظر به تعهد، تخصص و سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به عنوان مدیر ستاد خبری دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی منصوب می شوید.

دبیر دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی استفاده از تمامی زیرساخت ها و ظرفیت های اطلاع رسانی اعم از مطبوعات، نشریات، خبرگزاری ها و رسانه ملی و... و. را از جمله وظایف مهم لک عنوان و برای وی در راستای پیشبرد اهداف مهم فرهنگی و هنری آرزوی توفیق کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این ثابت قدم وحید، حسن عابدی را به عنوان قائم مقام و دبیر تخصصی جشنواره سراسری تئاتر رضوی در خراسان شمالی منصوب کرد.

دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی از سری برنامه های سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهریورماه امسال همزمان با دهه کرامت به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود.

کد خبر 2537888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha