۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲

بازی «ویراژ» منتشر شد

بازی «ویراژ» منتشر شد

بازی اندرويدی «ویراژ» در شركت نوآوران دنياي پارسيان تولید و در کافه بازار منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نصب و اجرای اين بازی رايگان بوده و امكان پرداخت درون‌برنامه‌ای نيز برای افرادی كه تمايل دارند از امكانات اضافي ويژه و منحصر‌به‌فرد بازي استفاده كنند، وجود دارد.

‌ يكی از امكانات مناسب در این بازی، قابليت ورود با اكانت گوگل براي شركت در مسابقات است كه هيجان رقابت با ساير كاربران را دوچندان مي‌كند. همچنين بخشی در داخل بازي فراهم شده كه در آن، كاربران بازی می‌توانند رتبه خود را در ميان برترين امتيازآورندگان بازی مشاهده كنند و جوايز و افتخاراتی را كه كسب می‌كنند برای ساير كاربران به اشتراك بگذارند.

بازی (Viraj) ویراژ  در چهار سبك دزد و پليس، بی‌پايان، بازی با دوستان و چندنفره قابل اجراست. سبك داستانی بازی (دزد و پليس) كه برای همه ما آشناست و هدف از آن، فرار از دست پليس يا دستگير كردن دزدهای فراری است. اين بخش در بازی Viraj شامل 40 مرحله است كه به مرور، سخت‌تر و پيچيده‌تر می‌شود و كاربر می‌تواند در آن از امكاناتی همچون اسپری دودزا، ميخ‌های سدكننده، نيروی پشتيبانی، شوك الكتريكی، نيتروی قدرتمند برای افزايش سرعت و ... استفاده كنند. در اين سبك، پس از طی هر 5 مرحله، با يك حريف قدرتمند مواجه می‌شويد كه در صورت شكست دادن اين حريف، به سطوح بالاتر و مراحل بعدی خواهيد رفت.

در بازی گاراژ ، قابليت شخصي‌سازی و اسپرت كردن خودروها به صورت كامل وجود دارد و امكانات فراوان و متنوعی برای اين بخش در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، توربوشارژر، نيترو، سيستم ترمز، سيستم تعليق، ترمزهای ديسكی، رنگ‌‌بندی، برچسب‌های متنوع، كيت‌ها و باله‌های بدنه، رينگ‌های مختلف و ... از امكانات اين بخش است.  

در بخش محيط بازی نيز چهار نوع جاده جنگلی، شهری، بيابانی و ساحلی در نظر گرفته شده است كه تنوع خوبی ايجاد كرده و جاده‌هاي يك‌طرفه و دوطرفه اين بخش، خستگي از بازی و تكراری شدن آن را غيرممكن می‌كند.

يكي ديگر از امكانات لذت‌بخش و جالب بازی، حضور خودروهای نوستالژيك و ايرانی در بازی است. به عنوان مثال، خودروهای فولكس قورباغه‌ای، ژيان، پيكان، وانت نيسان، سمند، پژو 206، زانتيا، پرشيا و ...

بازي از لحاظ فضاهای تبليغاتی برای برندها نيز به‌خوبی طراحی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از جايگاه‌ها و امكاناتی كه براي تبليغات در بازی در نظر گرفته شده، استفاده کنند.

کد خبر 2538938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha