۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳

نژاد صفوی به مهر خبر داد:

عمليات اجرايی باند دوم محور دامغان به جندق آغاز می شود

عمليات اجرايی باند دوم محور دامغان به جندق آغاز می شود

دامغان - مدير كل راه و ترابری استان سمنان از آغاز عمليات اجرايی باند دوم محور دامغان به جندق طی هفته آينده خبر داد و گفت: با دو بانده شدن این محور میزان سوانح ترافیکی آن تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

سيد عبدالمجيد نژاد صفوی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن یادآوری اینکه ۲۴۰ كيلومتر از محور مواصلاتی دامغان به جندق در حوزه استحفاظی استان سمنان قرار دارد كه دو بانده خواهد شد، افزود: این جاده از جندق در نزدیکی شهرستان خور و بیابانک استان اصفهان آغاز و تا معلمان و از آنجا تا دامغان در استان سمنان ادامه دارد.

وی تصريح كرد: با توجه به چندين فقره تصادف در محور دامغان به جندق طی سالهای گذشته و همچنين در ايام نوروز و كشته و مجروح شدن هموطنان، وزارت راه و شهرسازي تصميم گرفت اين محور را دوبانده كند و با آن موافقت كرد.

مدير كل راه و ترابری استان سمنان خاطرنشان ساخت: هفته آينده عمليات اجرايي دوبانده شدن ۱۵ كيلومتر از جاده دامغان تا منطقه معصوم آباد به صورت اماني و از سوي این اداره كل آغاز می شود.

وی يادآور شد: براي دوبانده شدن محور دامغان به جندق وزارت راه و شهرسازي براي هر يك كيلومتر راه ۸۰۰ تا يك ميليارد تومان اعتبار هزينه مي كند.

نژاد صفوی در خاتمه گفت: اجراي اين طرح مهم در راستاي احداث كريدور شمال به جنوب بوده كه شهرستان دامغان را به استان هاي اصفهان، يزد و هرمزگان متصل می كند.

کد خبر 2539060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha