۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۳۳

رحیم زاده در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

آمادگی برای برگزاری مراسم بازی دراز/ چاپ اطلس حماسی کرمانشاه

آمادگی برای برگزاری مراسم بازی دراز/ چاپ اطلس حماسی کرمانشاه

کرمانشاه - مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور از چاپ اطلس حماسی راهیان نور کرمانشاه و غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رحیم زاده  ظهر چهارشنبه در حاشیه کمیته امنیتی انتظامی راهیان نور کشور و در جمع خبرنگاران در کرمانشاه در خصوص فعالیت های ستاد راهیان نور با موضوعیت استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی ستاد راهیان نور این است که ظرفیت های راهیان نور غرب کشور بیش از پیش افزایش یابد.

معاون خادمین و زائرین و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به برگزاری مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز افزود: این مراسم معنوی در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در سرپل ذهاب برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این مراسم همچنین از یادمان شهید شیرودی رونمایی خواهد شد.

رحیم زاده از آماده سازی محل صعود به بازی دراز برای میزبانی از مشتاقان راهیان نور خبر داد و گفت: هم اکنون 50 خادم کار فضاسازی و آماده سازی این محل را انجام می دهند تا رفاه زائرین این مراسم بهتر فراهم شود.

این مسئول در حوزه راهیان نور تاکید کرد: همچنین برای آمادگی هر چه بیشتر مراسم بازی دراز هماهنگی های لازم در حوزه پست های امدادی و امنیتی انجام شده است.

وی در ادامه از رشد تعداد زائرین خبر داد و گفت: افزایش حضور زائران مردمی و خودجوش برای شرکت در این مراسم از جمله موضوعاتی است که در مراسم امسال چشمگیر است.

رحیم زاده افزود: دیگر موضوعی که در مراسم های راهیان نور سراسر کشور امسال جالب توجه بود، حضور مشتاقان و زائران راهیان نور عراقی از دانشگاه های این کشور بود که با شور خاصی در این مراسم ها شرکت می کردند.

این مسئول همچنین به ظرفیت اسکان زائران راهیان نور کرمانشاه اشاره کرد و گفت: هم اکنون استان کرمانشاه توانایی اسکان 5 هزار نفر را در شبانه روز دارد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه از اعلام آمادگی 15 هزار نفر برای خادمی در مراسم های راهیان نور خبر داد.

چاپ اطلس حماسی راهیان نور کرمانشاه

رحیم زاده همچنین به بحث سازماندهی راهیان نور غرب کشور اشاره کرد و گفت: در اسفند ماه سال 92 کار شناسنامه دار کردن یادمان های غرب کشور انجام شد.

به گفته مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور اطلس حماسی راهیان نور غرب و کرمانشاه نیز در راستای معرفی این مناطق تدوین و به چاپ رسیده است.

رحیم زاده گفت: همچنین برای برنامه های پیش رو از قبیل مراسم بازی دراز بروشورهایی با محوریت صعود به بازی دراز، پادگان ابوذر و یادمان شهید شیرودی به چاپ رسیده است که در میان زائرین توزیع خواهد شد.

کد خبر 2540022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha