۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۵۷

با حکم نوری/

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی بجنورد منصوب شد

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی بجنورد منصوب شد

بجنورد- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی محمد خوش آیینه را به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بجنورد منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نوری، سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی طی حکمی محمد خوش آینه را به عنوان سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بجنورد منصوب کرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات محمد خوش آینه در واحد اداری مالی و پشتیبانی، وی را به سمت سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بجنورد منصوب کرد.  

در حکم سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی خطاب به خوش آیینه آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان بجنورد منصوب می شوید.

حسن نوری همچنین در حکم دیگری سعید ملایی را به سمت سرپرست مدیریت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی منصوب و از زحمات محمد خوش آینه مسئول پیشین این پست قدردانی کرد.

سعید ملایی، سابقه خدمت به عنوان رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های اسفراین و بجنورد را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 2563032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha