۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۱۱

آیت‌الله صفایی بوشهری:

رشد و پیشرفت نتیجه دانایی و کار جهادی است

رشد و پیشرفت نتیجه دانایی و کار جهادی است

بوشهر - نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه رشد و پیشرفت نتیجه دانایی و کار جهادی است، گفت: کار و مدیریت جهادی باعث به ثمر رساندن باکیفیت کار و کالا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور و اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان بوشهر ضمن تبریک اعیاد فرخنده ماه آسمانی رجب، اظهار داشت: یکی از وزارتخانه های مهم در عرصه توسعه و پیشرفت بنیادین، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می تواند منشا تحولات بسیار زیادی در مسیر ایجاد تمدن اسلامی باشد، افزود: این وزارتخانه می‌تواند مسیری برای نظام طی کند که پیشرفت و توسعه دانش بنیان در بستر فرهنگ دینی باشد و در مهمترین بخش که تولید و خدمت است، نقش مهمی در هندسه تمدن اسلامی و پیشرفت و توسعه ایفا کند.

آيت الله صفايی بوشهری عنوان کرد: هر مقدار که این وزارتخانه در مسیر برنامه ریزی دانش بنیان با استفاده از تجربه های گذشته و دانش و دانایی به روز و آسیب شناسی ها و ضعف هایی که بوده و رفع آنها و استفاده از فرصت ها و قوت ها با مدیریت جهادی و نگاه به افق های تمدن ساز اسلامی حرکت کند، قطعا می‌تواند نقش اساسی خود را در پیشرفت با الگوی اسلامی و ایرانی که مقام معظم رهبری عنایت دارند ، بیشتر ایفا کند و اثرگذار باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان با بیان اینکه اساسا رشد و پیشرفت نتیجه دانایی و کار جهادی است، اظهار داشت: دانش و دانایی در طراحی ابعاد جامعه، به ما بصیرت می‌دهد و این امکان را می‌دهد که با نگاه فرهنگی در  بستری که مسیر آن، کمال و کرامت انسانی است، حرکت کنیم.

وی افزود: کار و مدیریت جهادی، فعال سازی است که در حوزه طرح و برنامه و اجرا ایجاد می شود و باعث به ثمر رساندن دقیق، باکیفیت و سریع کار و کالا می شود.

آيت الله صفايی بوشهری همچنین گفت: وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارتخانه مهمی است که هم متکفل کار و کالا و هم متکفل تأمین و رفاه است.

نماينده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید در دو حوزه‌ طراحی دانش بنیان برنامه ریزی و از آن طرف، جهادی عمل کردن با بالا بردن کیفیت، بتواند تولیداتی که برای تمدن اسلامی و پیشرفت ایران اسلامی لازم است را با دیدگاه مقام معظم رهبری اجرایی کند.

وی ادامه داد: این کار میسر نیست مگر اینکه این وزارتخانه یک برنامه کلان و جامع در سطح ایران داشته باشد و از آن طرف، بومی سازی شود.

آيت الله صفايی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر دارای ۹۳۷ کیلومتر مرز دریایی است، افزود: استان بوشهر، استانی فوق العاده مهم و استراتژیکی است و تمامی شاخص های پیشرفت و تمدن در آن وجود دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان با بیان اینکه تمامی فضاهای استان، حوزه کار است، تصریح کرد: کارگرهای ما باید به شدت مهارت افزایی کنند و مهارت خود را بالا برند.

وی در پایان تاکید کرد: فرهنگ کار باید در استان بوشهر نهادینه شود که جوانان به سمت آموزش های مهارت افزایی و کارآفرینی بروند و از علاقه‌ به سمت کارهای پشت میز نشینی به سمت کار میدانی حرکت کنند.

کد خبر 2564521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha