۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۱:۲۶

جمیری مطرح کرد:

درمانگاه‌ها و مراکز درمانی فرهنگیان در بوشهر توسعه و تجهیز شود

درمانگاه‌ها و مراکز درمانی فرهنگیان در بوشهر توسعه و تجهیز شود

بوشهر - نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و تجهیز مراکز درمانی فرهنگیان در بوشهر ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر یکشنبه در نشست با فرهنگیان ضمن تبریک به مناسب هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم که از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات معلمان و فرهنگیان تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: در راستای رفع مشکلات و تامین نیازهای معلمان نشست‌هایی را در سطح ملی و استانی داشته‌ایم و پیگیری‌های زیادی صورت گرفته است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات معلمان باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به نشست خود با وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در این نشست بر لزوم رفع مشکلات معیشتی و همچنین دغدغه‌های معلمان تاکید کردیم و وزیر نیز از رفع این مشکلات خبر داد.

لزوم توسعه زیرساخت‌های آموزشی و مدارس در استان بوشهر

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های آموزشی و مدارس در استان بوشهر نیز مورد تاکید بوده است و برای تامین اعتبار هزینه برق مدارس نیز تلاش شده است تا مدارس در این زمینه با مشکلات کمتری روبرو باشند.

جمیری بر لزوم تلاش برای توسعه و تجهیز درمانگاه‌ها و مراکز درمانی برای فرهنگیان در استان بوشهر تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: لازم است که توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با جدیت دنبال شود که این موضوع را در دیدار با وزیر آموزش و پرورش مطرح کردیم.

وی ادامه داد: به منظور بررسی مشکلات فرهنگیان و همچنین رفع این مشکلات از دکتر بطحایی معاون پشتیبانی، توسعه و منابع انسانی وزیر آموزش و پرورش دعوت کرده‌ایم تا در نشست با فرهنگیان استان بوشهر حضور یابند.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیر حقوق معوقه معلمان نیز هستیم  در زمینه افزایش حقوق فرهنگیان در نشست با وزیر مربوطه پیگیری داشته‌ایم.

کد خبر 2567238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha