۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۲۶

سردار رجبی:

آمریکابرای تضمین امنیت رژیم صهیونیستی درصدد تجزیه بلاد اسلامی است

آمریکابرای تضمین امنیت رژیم صهیونیستی درصدد تجزیه بلاد اسلامی است

سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: آمریکا برای تضمین امنیت رژیم صهیونیستی درصدد تقسیم کشورهای اسلامی به ویژه عراق و سوریه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین رجبی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در یادواره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد اصناف و بازاریان استان کردستان در سنندج گفت: تعداد زیادی از رزمندگان و ایثارگران کردستانی برای مجاهدت به سایر نقاط کشور مهاجرت کردند واینگونه  عزم راسخ خود را در دفاع از دین، آب و خاک میهنشان نشان دادند.

وی عنوان کرد: در کردستان ۵ هزار و ۴۲۱ شهید و یک هزار شهید پیشمرگ مسلمان کرد با آگاهی و بارو قلبی و دینی از نظام و دین و آب و خاک کشورشان دفاع وجان خود را فدا کردند.

وی بیان کرد: وجود امنیت کنونی در کشور به ویژه در استان های مرزی هم چون کردستان به خاطر برکت و اثرگذاری خون شهدا است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که دشمنی دشمنامان تمام نشده است و کینه آنها از اسلام و مسلمین تمام نشده بلکه با روش های جدیدی وارد میدان شده اند.

سردار رجبی به راهبرد و طرح آمریکا برای ایجاد خاورمیانه جدید اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا به دنبال این است که عراق را به سه قسمت تقسیم کند و چنین برنامه ای را هم برای سوریه و دیگر کشورهای اسلامی دارد.

وی عنوان کرد: آمریکا برای اینکه امت اسلامی در یک تقسیم بندی قومی و مذهبی همواره درگیر نگه دارد اقدام به تجزیه کشورهای اسلامی می کند.

وی یکی از مهمترین اهداف آمریکا در طرح تقسیم بندی تضمین امنیت رژیم صهیونیستی ذکر کرد و اظهارداشت: کنگره آمریکا برای تمامی کشورهای اسلامی برنامه دارد تا اسرائیل از کشور مقتدر ایران اسلامی احساس خطر نکند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: متاسفانه در برهه کنونی شاهد قتل عام مردم بیگناه در کشورهای اسلامی توسط عده ای به ظاهر مسلمان هستیم که این عمل بزرگ ترین ظلم به دین اسلام است چرا که منجر به نشان دادن چهره خشنی از این دین الهی شده است.

سردار رجبی با بیان اینکه داشتن بصیرت، راه شهدا را برای ما مشخص می کند، گفت: یکی از وظایف ما تبیین درست وضعیت کنونی، دشمن شناسی و افزایش بصیرت آحاد مردم است.

وی بر شناخت دشمن و حفظ اتحاد و انسجام میان مسلمانان تاکید کرد و اظهارداشت: ما زخم خورده دشمنان دین مبین اسلام هستیم و نباید فریب تبلیغات آنها را بخوریم و باید همواره در مقابل اقدامات و تحرکات دشمن آگاه و هوشیار باشیم.

کد خبر 2570014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha