۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳

شوهانی تاکید کرد:

بخشی از زیرساختهای مهران تا اربعین امسال تکمیل شوند

بخشی از  زیرساختهای مهران تا اربعین امسال تکمیل شوند

ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: بخشی از زیرساختهای شهرستان مهران تا اربعین امسال باید تکمیل شوند.

احمد شوهانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هم اکنون طرحهای مختلف راهسازی در محور ایلام به مهران در حال اجراست و بیش از هفت پیمانکار در این مسیر در حال کار هستند.

وی بیان داشت: طرح چهار بانده کردن محور ایلام و مهران یکی از مهمترین نیازهای استان ایلام است که هم اکنون در حال شتاب بخشیدن است که امیدواریم هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

این نماینده ایلام بیان داشت: بخش مهمی از این طرح باید برای اربعین امسال به توجه به اهمیت مرز مهران و استقبال مردم و زائران برای رفتن به عتبات عالیات مورد بهره برداری قرار گیرد.

شوهانی عنوان کرد: علاوه بر چهار بانده کردن مسیر ایلام به مهران، حذف نقاط حادثه خیز و ایجاد امکانات رفاهی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا در اربعین امسال مشکلات استان کمتر شوند.

وی از مرز مهران به عنوان یک ظرفیت بزرگ در استان و کشور نام برد و گفت: تمام تلاش خود را برای تصویب منطقه آزاد تجاری مهران در مجلس انجام خواهم داد و این مصوبه را حق مردم استان می دانم.

شوهانی بیان داشت: تصویب این منطقه آزاد تجاری در مجلس گامی باند برای توسعه استان محروم ایلام است و البته در این بخش باید زیرساختهای استان نظیر راه، راه آهن و فرودگاه تقویت شود.

کد خبر 2572870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha