۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۲۸

سردار ابراهیمی خبر داد:

مردم شیراز میزبان شهدای گمنام می شوند

مردم شیراز میزبان شهدای گمنام می شوند

شیراز- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از تشییع پیکر چهار شهید گمنام در سالروز شهادت امام موسی الکاظم(ع) در شیراز خبرداد.

به گزارش خبرنگارمهر ،سردار خداداد ابراهیمی عصر شنبه در نشست خبری خود ضمن اعلام برنامه های تشییع پیکر چهار شهید دوران دفاع مقدس گفت: صبح روز چهارشنبه هفته جاری ، پیکر این چهار شهید از مرز های میانی کشور انتقال داده می شود و راس ساعت هشت صبح در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب توسط نیروهای مسلح استان مراسم تشییع آنان آغاز می شود.

ابراهیمی اضافه کرد: پیکر شهدا بر اساس عملیات تفحص در مناطق جنگی  در عملیات محرم و همچنین منطقه تک فاو به شهادت رسیده بودند مورد تفحص قرار گرفته اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اعلام اینکه در کشور تاکنون شش هزار شهدای گمنام دفن شده، افزود: از این تعداد ۱۴۹ شهید در استان فارس دفن شده که ۹۹ پیکر  در شهر مقدس شیراز به خاک سپرده شده است.

وی به برگزاری ویژه برنامه های سالروز حماسه سوم خرداد اشاره کرد وگفت: به مناسبت  سالروز آزاد سازی خرمشهر در سال جاری،دو هزار عنوان برنامه توسط سازمان های مربوطه در استان انجام می شود.

سردار ابراهیمی بیان داشت:  ساخت یک هزار و ۶۵ دقیقه برنامه توسط صدا و سیما ، اجرای ۱۶ برنامه برای کودکان و نوجوانان و برگزاری صبحگاه مشترک از جمله مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر در استان فارس است.

 

کد خبر 2575509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha