۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳

یارمحمدی:

تعریض محور سایت اداری ارکان۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تعریض محور سایت اداری ارکان۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

بجنورد- مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: اجرای طرح دوبانده کردن محور سایت اداری ارکان در حاشیه بجنورد نیاز به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

داود یارمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به لزوم دو بانده کردن محور سایت اداری ارکان  در حومه بجنورد با توجه به استقرار شمار زیادی از دستگاه های اداری و نهادهای خدمات رسان مرکز خراسان شمالی، اظهار کرد: تعریض و دوبانده کردن این محور نیازمند همکاری بیشتر دستگاه های خدمات رسان است.

وی اضافه کرد: در این محور تاسیسات فیبر نوری، خطوط آب، برق و گاز و ... وجود داشته و برای اجرای طرح دوبانده کردن این محور لازم است تأسیسات مذکور جابجا شوند.

یارمحمدی یادآور شد: در سال های گذشته شمار زیادی از دستگاه های اداری و دانشگاه ها در سایت ارکان راه اندازی و به تبع آن زیرساخت های مختلف به این منطقه منتقل شد که در حال حاضر این تاسیسات و زیرساخت ها اجرای پروژه دو بانده کردن محور سایت اداری ارکان را کند کرده است.

وی با اشاره به این که طول محور سایت اداری ارکان چهار کیلومتر بوده و برای ساخت آن ۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، افزود: اگر دستگاه های خدمات رسان همکاری لازم را داشته باشند پروژه دو بانده کردن این محور تا پایان سال آینده به اتمام می رسد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: در سال جاری به منظور احدث این پروژه تنها پنج میلیارد ریال اختصاص یافته است.

 

کد خبر 2577905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha