۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱

با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال؛

۴ پروژه راه وشهرسازی درشهرستان مانه وسملقان به بهره برداری رسید

۴ پروژه راه وشهرسازی درشهرستان مانه وسملقان به بهره برداری رسید

مانه و سملقان – با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی چهار پروژه راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر و در ادامه افتتاح و بهره برداری از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، چهار پروژه راهسازی در خراسان شمالی به طول ۳۳ کیلومتر و با اعتبار ۷۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

این طرح‌ها شامل احداث و آسفالت راه روستایی، روکش آسفالت و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای روستایی این شهرستان بود که با حضور محمد حسین علینیا معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خراسان شمالی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی، فرماندار شهرستان مانه و سملقان، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

روکش سه کیلومتر راه روستایی پیش قلعه به کیکانلو، احداث و آسفالت بیش از یک کیلومتر راه روستایی پیش قلعه به قلندرتپه، احداث و آسفالت ۲۰ کیلومتر راه روستایی چخماقلو به گرمک، اصلاح ۹ کیلومتر شیب شیروانی چمن بید به رباط قره بیل، چهار طرح‌های بهره برداری شده در شهرستان مانه و سملقان بود.

برای بهره برداری از این طرح‌ها به ترتیب ۱.۵، سه، ۵.۲ و ۰.۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در۴۵کیلومتری غرب بجنورد مرکز استان خراسان شمالی و در مسیر جاده آسیایی قرار دارد.

کد خبر 3043800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha