۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۱:۰۴

در خراسان شمالی/

همایش ملی گفتمان تئاتردینی نیمه دوم خرداد ماه امسال برگزار می شود

همایش ملی گفتمان تئاتردینی نیمه دوم خرداد ماه امسال برگزار می شود

بجنورد- دبیر دهمین جشنواره سراسری تئاتررضوی گفت: همایش ملی گفتمان تئاتردینی نیمه دوم خردادماه امسال در خراسان شمالی برگزار می شود.

حسین ثابت قدم وحید در گفتگو با خبرنگار مهر، از حضور نویسندگان شاخص تئاتر کشور و هنرمندان عرصه نمایش نامه نویسی استان در این همایش خبرداد و گفت: این  همایش به دبیری نصرالله قادری روزهای ۲۱ و ۲۲ خردادماه امسال در بجنورد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش دبیرخانه این جشنواره برای برگزاری مطلوب و گسترده در استان تصریح کرد: این همایش که از سری برنامه های دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی است با هدف نهادینه کردن تئاتر دینی برگزار می شود.

ثابت قدم وحید، گسترش فرهنگ تئاتر و ایجاد همدلی و همزبانی هرچه بیشتر بین هنرمندان را از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

وی همچنین از حضور شماری از نویسندگاه حوزه تئاتر کشور از جمله دکترقطب الدین صادقی، دکترمهدی حامد سقاهیان، دکترمهرداد رایانی مخصوص، دکترمهدی نصیر و دکتر محمود عزیزی خبر داد و افزود: محمد ابراهیمیان، حسین مسافرآستانه، منصورپارسایی، علی ریاحی نبی و رضا کمال علوی نیز از دیگر میهمانان این همایش دو روزه خواهند بود.

دبیر دهمین جشنواره سراسری تئاتررضوی تصریح کرد: این اساتید از استانهای مختلف کشور و به عنوان نویسندگان برجسته تئاتر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هر استان انتخاب و معرفی شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش ملی گفتمان تئاتر دینی روزهای ۲۱ و ۲۲ خرداد ماه سال جاری به مدت دو روز در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2579533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha