۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹

صبح امروز؛

کارخانه پلاستیک سازی در شیروان طعمه حریق شد

کارخانه پلاستیک سازی در شیروان طعمه حریق شد

شیروان- یک واحد کارخانه پلاستیک سازی در شهرک صنعتی شیروان طعمه حریق شد اما خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنج شنبه یک واحد پلاستیک سازی واقع در شهرک صنعتی شیروان که در محور شیروان – مشهد قرار دارد دچار آتش سوزی شد که این حادثه خسارت مالی قابل توجهی را به این کارخانه وارد کرد.

رمضانعلی شارعی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وقوع حریق در کارخانه پلاستیک سازی شیروان، اظهار کرد: این حادثه ساعت پنج صبح پنج شنبه و در حالی که کسی در این واحد تولیدی حضور نداشت، روی داد.

وی اضافه کرد: به محض اطلاع آتش نشانی شیروان، گروه های آتش نشانی از سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شده و پس از یک ساعت و ۱۵ دقیقه تلاش موفق به اطفای حریق شدند.

شارعی با اشاره به این که حادثه مزبور خسارت جانی نداشت، افزود: در این حادثه ۷۰۰ مترمربع از فضای هزار و ۷۰۰ متری کارخانه پلاستیک سازی شیروان طعمه حریق شد و مقادیری از مواد اولیه این واحد نیز در آتش سوخته است.

به گفته رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان علت وقوع این آتش سوزی هنوز مشخص نشده و و کارشناسان این سازمان اکنون در حال بررسی علت بروز این واقعه و برآورد میزان خسارات وارد شده به این واحد صنعتی هستند.

 

کد خبر 2580635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha