۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۵۶

«خط خطی» شعرهای کودکانه خورشاهیان را منتشر کرد

«خط خطی» شعرهای کودکانه خورشاهیان را منتشر کرد

مجموعه ۶ جلدی از شعرهای کودکانه هادی خورشاهیان با عنوان کلی «این چی چیه؟» از سوی نشر «خط خطی» منتشر و در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هر کدام از این مجلدات این مجموعه به یک موضوع اختصاص دارد و شاعر در هر کتاب با ده شعر، به معرفی جهان پیرامون ما پرداخته است. از عناوین و موضوعات این کتاب‌ها  می‌توان به «این چی چیه؟ مترسک» با موضوع اشیاء، «این چی چیه؟ یه شیره» با موضوع حیوانات، ‌ «این چی چیه؟ یک قطار» با موضوع وسایل نقلیه، «این چی چیه؟ یه جغده» با موضوع پرندگان، «این چی چیه؟ یه جنگل» با موضوع طبیعت و «این چی چیه؟ یه ماژیک» به موضوع نوشت افزار، اشاره کرد.

این چی چیه

به گفته هادی خورشاهیان مؤلف این مجموعه کتاب‌ها، هر کدام از کتاب‌های مجموعه ۶ جلدی «این چی چیه؟» ده تا شعر نیمایی است که علاوه بر شعر، اسم هر چیزی به فارسی و انگلیسی هم آمده است تا کودکان علاوه بر خواندن و شنیدن شعر آموزشی درباره هر چیز با تصویر و اسم فارسی و انگلیسی شکل مورد نظر نیز آشنا شوند.

مجموعه ۶ جلدی «این چی چیه؟» با تصویرگری «مریم یاری‌زاده» با کاغذ گلاسه و تیراژ ۲۰۰۰ نسخه و با قیمت  ۲۵۰۰ تومان برای هر عنوان از سوی نشر خط خطی منتشر و در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب، ارائه شده است.

کد خبر 2580774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha