۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۵۶

تاجگردون:

کمبود نقدینگی مشکل عمده مجتمع صنعتی و لوله گستر اسفراین است

کمبود نقدینگی مشکل عمده مجتمع صنعتی و لوله گستر اسفراین است

اسفراین - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مشکل عمده مجتمع صنعتی و لوله گستر اسفراین را سرمایه در گردش و نقدینگی عنوان کرد.

به گزارش  خبرنگار مهر، غلام رضا تاج گردون عصر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع صنعتی و لوله گستر اسفراین گفت: بهترین راه برای حل این مشکل پیش خرید و سفارش کالا است که این کار می تواند در رونق صنایع این شهرستان بسیار موثر باشد.

وی با توجه به ضرورت تامین مواد اولیه مورد نیاز لوله گستر توسط مجتمع صنعتی افزود: با توجه به اینکه مجتمع صنعتی و لوله گستر دو مرکز وابسته به یکدیگر هستند، باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که قیمت کالای تولیدی این مرکز نسبت به کالاهای وارداتی پایین تر و از نظر کیفیت با کالای خارجی قابل رقابت باشد.

بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از طرح های اسفراین

تاجگردون واگذاری این مراکز صنعتی را با توجه به اصل ۴۴، یکی از مشکلات مهم عنوان کرد و افزود: به دلیل  اینکه این طرح ها تکمیل نشده اند، عملا فروش آنها نیز غیر ممکن است.

وی تصریح کرد: باید برای تکمیل این طرح ها و حدود هفت الی هشت  طرح دیگر موجود در کشور که با این مشکل مواجه هستند، یک راه قانونی پیدا کنیم تا مشکلات آنان حل شود.

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: بازدید از این مراکز باعث شد تا دید اعضای کمیسیون نسبت به مشکلات و کمبودهای این مراکز تغییرکند.

وی اظهار امیدواری کرد که با اصلاح قوانین مرتبط، مشکلات این مراکز حل و در نتیجه سازمان گسترش و دولت بتوانند این حلقه ها را کامل کنند.

بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از طرح های اسفراین

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر یکروزه خود به شهرستان اسفراین از چند طرح ملی از جمله محور بام - دوغایی- قوچان، پروژه مرمت و بازسازی شهر تاریخی بلقیس، محور راه آهن جوین به اسفراین، سد خاکی میاندشت و سایت اسکان عشایر این شهرستان بازدید کردند.

در سفراعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به اسفراین و بازدید از طرح های یاد شده، استاندار خراسان شمالی، نمایندگان مردم بجنورد و اسفراین در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، معاونین استاندار و تنی چند از مدیران کل استان، اعضای شورای تامین شهرستان اسفراین نیز حضور داشتند.

کد خبر 2581059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha