۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۲۰

پرویزی:

اعتبار طرح های نیمه تمام خراسان شمالی در بودجه سال آینده دیده شود

اعتبار طرح های نیمه تمام خراسان شمالی در بودجه سال آینده دیده شود

بجنورد - در پی سفر دو روزه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به خراسان شمالی و بازدید از طرح های مهم این استان، استاندار خراسان شمالی خواستار تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل این طرح ها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر پرویزی عصر امروز در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از طرح های بزرگ و نیمه تمام این استان گفت: سفر اعضای کمیسیون به استان و رایزنی آنها می تواند در افزایش بودجه ۹۵ خراسان شمالی تاثیرگذار باشد.

وی اظهار داشت: تکمیل طرح های مختلف عمرانی این استان، نیازمند تخصیص اعتبارات مناسب است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، بازدید اعضای این کمیسیون از طرح های بزرگ و نیمه تمام استان را منشاء خیر دانست و افزود: آگاهی و شناخت اعضای کمیسیون از روند اجرایی طرح ها می تواند در تخصیص اعتبارات مورد نیاز این استان و ارتقای شاخص های توسعه تاثیر گذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس روز گذشته وارد بجنورد شده و طی دیروز و امروز از طرح های بزرگ تولیدی، صنعتی و پروژه های عمرانی، بیمارستان های نیمه تمام استان، آموزشکده دارالفنون، پردیس دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه دولتی، پارک علم و فناوری، دانشگاه کوثر، تقاطع غیر هم سطح چهارراه خوشی و سد بش قارداش، طرح چهار خطه کردن محور بجنورد- جنگل گلستان، راه آهن جوین- اسفراین، آلومینای جاجرم و مجتمع فولاد و لوله گستر اسفراین بازدید و از نزدیک از روند اجرایی این طرح ها بازدید کردند.

ساعت ۲۰ پنجشنبه شب نیز اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار، معاونین و مدیران کل کل دستگاههای اجرایی خراسان شمالی شرکت می کنند.

کد خبر 2581045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha