۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶

به رغم اعلام قبلی کانون پرورش فکری؛

«دارا و سارا» به نمایشگاه کتاب تهران نرسیدند

«دارا و سارا» به نمایشگاه کتاب تهران نرسیدند

قرار بود نمونه‌هایی از عروسک «دارا و سارا»، همزمان با بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران در برابر دید علاقه‌مندان قرار گیرد اما فردا، نمایشگاه به پایان می‌رسد و دارا و سارا هنوز نرسیده‌اند!

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باقری، معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، پیش از این و در گفتگو با خبرنگار مهر از تولید نسل جدید عروسک‌های «دارا و سارا» خبر داده و گفته بود: نمونه‌های این عروسک‌ها آماده شده و ما همه تلاش خود را می‌کنیم که این عروسک‌ها تا بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران به تولید انبوه برسند.

اما در حالی که بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فردا به کار خود پایان خواهد داد، عروسک‌های جدید دارا و سارا هنوز به نمایشگاه نرسیده‌اند.

طبق اعلام معاون تولید کانون پرورش عروسک‌های جدید «دارا و سارا»، دارای حرکت‌های مفصلی خواهند بود.

باقری در پاسخ به این‌که آیا قیمت این عروسک‌ها مشخص شده هم گفته بود: تاکنون قیمت‌گذاری صورت نگرفته، اما مشخص است که سعی داریم عروسک‌های «دارا و سارا» را با قیمت مناسب به کودکان و نوجوانان ارائه کنیم.

باید منتظر ماند و دید بعد از بسته شدن پرونده نمایشگاه کتاب تهران، نسل جدید این عروسک‌ها ملی کی و با چه برنامه‌ ویژه در بازار اسباب‌بازی‌ها رخ‌نمایی خواهند کرد.

کد خبر 2581207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha