۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۲:۲۷

مرفاوی بعد از سقوط تیمش به نشست خبری نیامد

مرفاوی بعد از سقوط تیمش به نشست خبری نیامد

اهواز - انتظار خبرنگاران حاضر در ورزشگاه الغدیر اهواز برای پاسخگویی سرمربی پیكان به سئوالات آنان بی نتیجه ماند و مرفاوی حاضر به حضور در نشست نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از پایان بازی دو تیم فوتبال استقلال خوزستان و پیكان تهران در هفته آخر لیگ برتر كه منجر به سقوط پیكان به لیگ دسته اول شد، عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال پیكان در نشست خبری پایان بازی شركت نكرد و انتظار خبرنگاران حاضر در ورزشگاه الغدیر اهواز برای حضور مرفاوی بی نتیجه ماند.

در این میان تنها عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با حضور در محل نشست خبری ورزشگاه پاسخگوی سئوالات خبرنگاران شد ولی مرفاوی از آخرین فرصت خود در لیگ برتر برای صحبت با مردم استفاده نكرد.

 از سری رقابت های هفته پایانی لیگ برتر باشگاه های كشور، ‌تیم های انتهای جدولی استقلال خوزستان و پیكان تهران در اهواز به مصاف هم رفتند كه در نهایت این بازی با تساوی یك بر یك به پایان رسید تا بعد از این بازی، پیكان باید سال آینده در لیگ دسته اول بازی كند و استقلال خوزستان برای بقا در لیگ برتر باید به مصاف مس كرمان در پلی آف برود.

پیكان تهران نیز با این تساوی در نهایت با چهار برد، ۱۴ تساوی، ۱۲ باخت، ۱۶ گل زده، ۲۹ گل خورده و ۲۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت و سال آینده به همراه نفت مسجدسلیمان كه پیش از این سقوطش مسجل شده بود باید در لیگ دسته اول بازی كند.

کد خبر 2581585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha