۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۲:۲۰

عبدالله ویسی:

خدا را شكر سقوط نكرديم/هواداران در پلی آف حمايت كنند

خدا را شكر سقوط نكرديم/هواداران در پلی آف حمايت كنند

اهواز - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: خدا را شكر به ليگ دسته اول سقوط نكرديم و هنوز اميد جبران داريم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی شامگاه امروز پس از تساوی خانگی تیمش در برابر پیكان تهران و حضور در پلی آف در نشست خبری پایان بازی اظهار كرد: به علت اینكه دو تیم برای انجام این بازی، شرایط سختی را داشتند بازی پراسترسي برگزار شد به خصوص اینكه هر دو تیم تنها برای پیروزی به میدان آمده بودند.

وی با بیان اینكه در این بازی بدشانسی ما به اوج خود رسید، عنوان كرد: باید خدا را شكر كنیم كه حداقل سقوط ما قطعی نشده و این فرصت را داریم كه شانس خود را در پلی آف برای عدم سقوط به لیگ دسته اول امتحان كنیم.

ویسی در خصوص بازی با مس كرمان در پلی آف نیز گفت: واقعیت این است كه در این بازی باید شاهد یك جنگ تمام عیار خواهيم بود زیرا پاداش برنده بازی، حضور در سطح اول فوتبال كشور است و هیچ تیمی چنین موقعیتی را از دست نمی دهد.

وی عنوان كرد: ما برای ماندن در لیگ برتر باشگاه هاي كشور تمام تلاش خود را كردیم ضمن اينكه رقابت در اين ليگ بسيار جدي بود به گونه اي كه هر تیمی كه سقوط كرد نیز برای سقوط بسته نشده بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان كرد: خوشبختانه جای پیکان نیستیم كه سقوطش مسجل شده است. امیدوارم هواداران و رسانه ها از ما حمایت کنند تا در لیگ برتر بمانیم.

ویسی عنوان كرد: عبدالله ویسی برای فوتبال خوزستان مهم نیست بلكه این تيم استقلال خوزستان به عنوان نماینده فوتبال این استان باید برای هواداران فوتبال خوزستان مهم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته پایانی لیگ برتر باشگاه های كشور، ‌تیم های انتهای جدولی استقلال خوزستان و پیكان تهران در اهواز به مصاف هم رفتند كه در نهایت این بازی با تساوی یك بر یك به پایان رسید تا بعد از این بازی، پیكان باید سال آینده در لیگ دسته اول بازی كند و استقلال خوزستان برای بقا در لیگ برتر باید به مصاف مس كرمان در پلی آف برود.

کد خبر 2581582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha