۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱

عاملی با مهر مطرح کرد؛

پتروشیمی اردبیل نیازمند تعریف سرمایه گذار جدید است

پتروشیمی اردبیل نیازمند تعریف سرمایه گذار جدید است

اردبیل – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تاکید دارد که پتروشیمی اردبیل نیازمند تعریف سرمایه گذار جدید است.

حامد عاملی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دلایل تعطیلی این پروژه و تاخیر در آغاز به کار مجدد آن تصریح کرد: به عقیده بنده سرمایه گذار پتروشیمی علاقه مند به اجرا نیست.

وی افزود: شاید یکی از دلایل این باشد که سرمایه گذار راغب به سرمایه گذاری در این منطقه نیست و گمان می کند می تواند این اعتبار را طور دیگر به سود بیشتر برساند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید دارد که سرمایه گذار اصلی یا پتروشیمی شازند اراک اقدام درخوری انجام نمی دهد و موجب شده طرح بلاتکلیف بماند.

عاملی در خصوص این اظهارات که پتروشیمی توجیه اقتصادی ندارد، اضافه کرد: بنده از ابتدای طرح این پروژه در جریان روند اجرایی آن بودم و اطلاع کامل از ابعاد آن دارم و این طور نیست که پتروشیمی اردبیل توجیه نداشته باشد.

وی در خصوص کنسرسیوم سه بانک برای تامین مالی این طرح اضافه کرد: این سه بانک صرفا ارائه تسهیلات را عهده دار شده اند و قرار نیست در خود پروژه مشارکت داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید دارد که در شرایط فعلی با نگاه واقع بینانه به نظر می رسد این پروژه نیازمند سرمایه گذار جدید است تا بتواند از بلاتکلیفی خارج شود.

کد خبر 2585856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha