۲۶ آذر ۱۳۸۴، ۱۶:۳۳

"پاي پياده" در راه توليد

مجموعه تلويزيوني "پاي پياده" به كارگرداني اصغر توسلي و تهيه‌كنندگي بهروز مفيد مراحل تصويربرداري را سپري مي‌كند.

به گزارش خبرنگار تلويزيون "مهر"، مجموعه تلويزيوني "پاي پياده" به كارگرداني توسلي در 23 قسمت 45 دقيقه‌اي براي گروه فيلم و سريال شبكه تهران توليد مي‌شود. اين مجموعه نگاهي به معضلات روز جامعه و آدم‌هايي كه از شهرهاي مختلف به تهران مي‌آيند، دارد و زخم‌هاي جامعه را به تصوير مي‌كشد. 

داستان مجموعه "پاي پياده" حكايت پسر بچه نوجواني به نام امير است كه براي ديدن يكي از آشنايان از اصفهان به تهران مي‌آيد. اما در حين ورود به راه آهن تهران، ساكش ربوده و همين مساله باعث سردرگمي وي مي‌شود، چرا كه تمام اموالش به همراه نشاني آشنايي كه قرار بود به خانه آنها برود، در ساك بود.

توليد اين مجموعه از پنجم مهرماه شروع شده و قرار است به زودي از آنتن شبكه تهران پخش شود. مجموعه "پاي پياده" در مجموع 1100 دقيقه است، 86 بازيگر ايفاگر نقش‌هاي اصلي آن بوده‌اند، 57 بازيگر ايفاگر نقش‌هاي درجه دو و سه، ضمن اينكه مجموعه 878 سكانس و 130 لوكيشن داشته است.

در مجموعه "پاي پياده" بازيگراني چون محمد كاسبي، عنايت‌الله بخشي، اكرم محمدي، مهين شهابي، شهره سلطاني، فرخ نعمتي، رسول سليميان و بابك نوري به ايفاي نقش پرداخته‌اند. نويسندگي اين مجموعه بر عهده آرش قادري است.

کد خبر 266762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha