۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۰

فراخوان جشنواره بين‌المللی انتخاب كتاب سال رضوی منتشر شد

فراخوان جشنواره بين‌المللی انتخاب كتاب سال رضوی منتشر شد

فراخوان هشتمین جشنواره بين‌المللی انتخاب كتاب سال رضوی، در راستای مشارکت و حضور آثار برتر حوزه فرهنگ رضوی، بین ۳ هزار ناشر فعال داخلی و خارجی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  مهدی قیصری نیک دبیر اجرایی جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی با اعلام این خبر گفت: فراخوان  هشتمین جشنواره بین المللی انتخاب كتاب سال رضوی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به ناشران فعال داخلي و خارجي تحویل و از آنها دعوت به شرکت در جشنواره با ارسال آثار مرتبط با بخش های مختلف این جشنواره شد.

وی افزود: اشاعه و ترويج فرهنگ منوّر رضوی، گسترش فعاليت‌هاي علمی، هنري و پژوهشی مرتبط با سيره، زندگی و ابعاد مختلف شخصيت هشتمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت، حضرت امام رضا(علیه‌السلام)، شناسايی، تجليل و حمايت از توليدكنندگان و پديدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمينه فرهنگ رضوی و كمك به انتشار گسترده آن‌ها از اهداف برگزاری هشتمین جشنواره بین المللی انتخاب كتاب سال رضوی می باشد.

دبیر اجرایی جشنواره کتاب سال رضوی ادامه داد: هشتمین جشنواره بین‌المللی انتخاب كتاب سال رضوی با محتوای تأليف، ترجمه و پايان‌نامه با موضوع امام رضا(علیه‌السلام) و خاندان آن حضرت، به مناسبت ميلاد باسعادت عالِم آل محمد، حضرت علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) و ولادت با بركت حضرت فاطمه معصومه(سلام‌اللّه‌عليها)، هم‌زمان با دهه كرامت، در سازمان كتابخانه‌ ها، موزه ‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي برگزار می شود. هشتمین جشنواره انتخاب كتاب سال رضوی شامل بخش های مختلفی مانند كتاب برتر، كتاب ديجيتال برتر، پايان نامه برتر، ناشر برتر و آثار شايسته چاپ می شود و آثار ارسالی بايد دارای يكی از بخش های پنجگانه با موضوع امام رضا عليه السلام و خاندان آن حضرت باشد كه طی سال های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ منتشر شده باشد.

قیصری گفت: آثار ارسالی با موضوع امام رضا(علیه‌السلام)، خاندان امام رضا(علیه‌السلام) [حضرت جواد الائمه، حضرت حسين بن موسی الكاظم، حضرت احمد بن موسي الكاظم «شاهچراغ» عليهم‌السلام، و حضرت فاطمه معصومه سلام‌اللّه‌عليها] در هر يك از بخش‌هاي پنجگانه، در جشنواره شرکت و مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرند.

نويسندگان، ناشران و علاقه مندان به جشنواره انتخاب كتاب سال رضوی می توانند برای كسب اطلاعات بيشتر به سايت اين جشنواره به نشانی http: //ketabsal. aqlibrary. ir مراجعه کنند.

کد خبر 2758060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha