۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۳

رئیس بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم منصوب شد

رئیس بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم باحضور معاون اداری، مالی ومدیریت منابع وزارت علوم و رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاهها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دراین مراسم دکتر امید از زحمات دکتر سیدجواد ساداتی نژاد درطول دوره فعالیت در بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم تقدیر و تشکر کرد و برای همکاری دربرنامه ها و حمایت همه جانبه از مرکز اساتید و کارکنان وزارت علوم اعلام آمادگی كرد و انتخاب دکتر مهرالله رخشانی مهر به عنوان رئیس جدید بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم را انتخابی شایسته دانست.

درادامه این مراسم دکترصلاحی با اشاره به مشغله و مسئولیت های دکترساداتی نژاد در سازمان بسیج اساتید کشور و درخواست وي برای واگذاری مسئولیت مرکز بسیج وزارت علوم به فردی دیگر، ضمن قدردانی از خدمات دکتر ساداتی نژاد درمدت زمان مسئولیت در بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم، نقش و جایگاه وزارت علوم و بسیج آن را بسیار مهم ارزیابی کرد و نسبت به ادامه برنامه ها و فعالیت های مرکز بسیج وزارت علوم در دوران مسئولیت دکتر رخشانی مهر با سرعت و شتاب بیشتر ابراز امیدواری کرد و باتوجه به ظرفیت های موجود در وزارت علوم خواستار نقش آفرینی بیشتر مرکز بسیج اساتید و کارکنان این وزارت درعرصه علمی شد.

در بخش دیگر این برنامه دکتر رخشانی مهر بر استفاده از تمام توان و ظرفیت های موجود در وزارت علوم و تعامل و هم افزایی با تمامی بخش ها برای تحقق اهداف و برنامه های مرکز بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم تاکید کرد.

همچنين درپایان این مراسم دکتر رخشانی مهر حکم مسئولیت خود را از معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و رئیس سازمان بسیج اساتید کشور دریافت کرد.

گفتنی است مدیرکل امور اداری، مدیر کل دفتر امور فرهنگی و معاون مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

کد خبر 2762052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha