۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۳۱

خادمی:

توسعه راه های استان ایلام/ محور ایلام به مهران ۴ بانده می شود

توسعه راه های استان ایلام/ محور ایلام به مهران ۴ بانده می شود

ایلام-رئیس حوزه ساخت و توسعه راههای وزارت راه و شهرسازی از توسعه راه های استان ایلام خبر داد و گفت: بخش مهمی از محور ایلام به مهران چهار بانده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی ظهر پنجشنبه در بازدید از طرحهای راهسازی استان ایلام اظهار داشت: تلاش داریم در بخش راهسازی توجه ویژه ای به استان به خصوص برای ارتباط با مرکز کشور شود.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین طرحهای استان برقراری مسیر دوم ایلام - حمیل - کرمانشاه است که این طرح هم اکنون در دست بررسی برای عملیاتی شدن است.

این مسئول اظهار داشت: علاوه بر ساخت راه های جدید در استان ایلام، اصلاح و بهسازی و همچنین حذف نقاط حادثه خیز استان نیز به طور جدی پیگیری می شود و طرحهایی نیز در حال اجرایی شدن است.

خادمی عنوان کرد: بحث مهم دیگر در استان چهار بانده کردن محور ایلام به مهران است، که هم اکنون بخش مهمی از این مسیر اصلاح و ترمیم شده و بخشی از مسیر تا صالح آباد چهار بانده می شود.

وی عنوان کرد: ظرفیتهای مسیر ایلام به مهران با توجه به مرز مهران بالاست. در تلاش هستیم با روشهای مختلف ظرفیت این مسیر را برای تردد بالا ببریم که هم اکنون نیز طرحهای مختلفی در مسیر در دست اجراست.

خادمی عنوان کرد: در مجموع راه های استان ایلام نیازمند توسعه و گسترش هستند و قطعا این مهم در دستور کار مسئولان اجرایی استان و کشور قرار دارد.

کد خبر 2762882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha