۷ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۳۶

مدیر کل راه و شهرسازی ایلام:

۲۸ طرح راه و مسكن در استان ایلام افتتاح شد

۲۸ طرح راه و مسكن در استان ایلام افتتاح شد

ایلام - مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: طی هفته دولت ۲۸ طرح مختلف راه و مسكن در استان ایلام افتتاح شده است.

سید کمال الدین میرجعفریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲۵ پروژه بزرگ و کوچک حوزه راه و مسکن در استان ایلام مراحل اجرایی خود را طی می کند که نقش مهمی در توسعه زیرساختهای استان دارد.

وی بیان داشت: در بخش راهسازی، بهسازی محور ایلام - مهران، تونل کبیرکوه و قلاجه، بزرگراه کربلا، مسکن مهر، ترمینال فرودگاه شهدای ایلام و ...از مهمترین پروژه های حوزه راه و مسکن استان ایلام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام عنوان کرد: این پروژه ها در آینده ای نزدیک باعث توسعه زیرساختهای استان و تسهیل در سرمایه گذاری بخشهای مختلف می شوند.

میرجعفریان افزود: طی هفته دولت ۲۸ طرح در حوزه راه و مسکن در استان ایلام افتتاح شده که مهمترین این طرحها شامل پارک هفت تیر در محل «بان بور» ایلام به منظور خدمات رسانی به مناطق حاشیه شهر، بهره برداری از واریانت زرانگوش واقع در محور ارتباطی ایلام به شهرستان دره شهر به طول ۲.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال، افتتاح فاز اول مجتمع فرهنگی هنری شهرستان دره شهر و ...بوده است.

وی بیان داشت: پروژه های بهسازی و آسفالت در سطح ۱۸۰ کیلومتر از راه های ارتباطی استان ایلام از دیگر پروژه های حوزه راه در استان ایلام بوده که طی هفته دولت افتتاح شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام عنوان کرد: دو هزار واحد مسکن مهر در شهرستانهای ایوان، دره شهر و ...نیز طی هفته دولت به متقاضیان واگذار شده است.

۴۷ طرح حوزه مدیریت ساخت و توسعه راه ها اکنون در مناطق مختلف استان در حال اجراست و طول تمام راه های در دست احداث به ۲۰۴ کیلومتر می رسد.

طول راه های استان ایلام سه هزار و ۱۸۳ کیلومتر است که شامل ۴۲ کیلومتر بزرگراه، ۵۹۷ کیلومتر راه روستایی، ۸۷۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۶ کیلومتر راه روستایی است.

کد خبر 2897938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha