۸ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۱۸

در گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)؛

۸۰ عنوان برنامه در خراسان شمالی اجرا می شود

۸۰ عنوان برنامه در خراسان شمالی اجرا می شود

بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلبغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری ۸۰ عنوان برنامه در این استان به مناسبت گرامیداشت ساگرد ارتحال امام(ره) و قیام خونین پانزده خرداد خبر داد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: باید تمام توان دستگاههای فرهنگی و به ویژه كميته اجرای مراسم این ستاد، در راستای خدمتگزاری به مردم و تحقق خواسته ها و فرمایشات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری به كار گرفته شود.

وی بر معرفی هرچه بیشتر امام(ره) به مردم به ویژه نسل امروز تاکید کرد و گفت: تقویت جایگاه ولایت فقیه و حمایت از مقام معظم رهبری كه امروز چراغ راه ملت ایران و همه ملت های مظلوم دنیا هستند، گامی مهمی در راستای تحقق آرمان های امام راحل است.

حجت الاسلام سالاری گفت: در برگزاری مراسمات ۱۴ و ۱۵ خرداد باید به سمت تفكر و اندیشه امام(ره) گام برداریم و با همراهی مردم، شعار سال را كه همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است محقق کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همچنین با اشاره به برگزاری ۸۰ عنوان برنامه در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت: در این ایام دو برنامه محوری در مسجد انقلاب و مسجد امام خمینی(ره) بجنورد اجرا می شود.

حجت الاسلام سالاری حضور سخنرانان كشوری، برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و... توسط كمیته های این ستاد را از جمله برنامه های این ایام عنوان كرد.

کد خبر 2763035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha