۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵

با دستگیری کلاهبردار ۳۱ میلیارد ریالی؛

راز مهرو موم شده زندانی فراری در مانه و سملقان فاش شد

راز مهرو موم شده زندانی فراری در مانه و سملقان فاش شد

بجنورد - فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری زندانی فراری، با سابقه ۳۱ میلیارد ریال کلاهبرداری، جعل مهر و اسناد مقامات قضایی در شهرستان مانه و سملقان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علیرضا مظاهری با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اهل شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی در زمینه جعل مهر و اسناد مقامات قضائی، املاک، خودرو و زمین فعالیت می کند، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با بررسی های مأموران مشخص شد که متهم دارای چندین فقره سابقه کیفری بوده و تحت تعقیب پلیس می باشد و در استان های دیگر نیز سابقه کلاهبرداری داشته است.

سرهنگ مظاهری افزود: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با تحقیقات شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و پلیسی، محل اختفاء این کلاهبردار حرفه ای را در تهران بزرگ شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به تهران عزیمت و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی خراسان شمالی انتقال دادند.

وی در خصوص متهم دستگیر شده گفت: این زندانی فراری علاوه بر جعل اسناد دستگاه قضایی، املاک و خودرو و زمین در تازه ترین فعالیت غیرقانونی خود حدود ۳۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از مردم کلاهبرداری که به بزه خود نیز اعتراف کرده است.

وی اضافه کرد: این متهم با جعل احکام قضایی توانسته است سه زندانی را از زندان های شهرستان بجنورد و شهرستان گنبد در استان گلستان فراری دهد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: متهم پس از دستگیری به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

کد خبر 2765810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha